Wednesday, December 9, 2009

"Mezrablo konyhaja" rovat Gabinak bogarkent:)

Tegnap olcso, finom es egeszseges kajat dobtam ossze. Vettem fejenkent ketto csirkecombot es beaztattam oket negy orara fokhgymas tejbe (tobb ido sajnos nem jutott, de jol megfokhagymaztam a tejet:)). Utana kiszedtem oket egy papirtorlore, nagyjabol megtorolgettem oket, majd bepaniroztam es kisutottem oket. Legalabb 15 percig sutottem minden oldalukat (mintha olyan sok lenne nekik:)). Csopp csaladom szerint nagyon finom es puha lett. Nagyon jol atsult, omlos lett. Rizibizivel es fejessalataval talaltam. Eletem elso csirkecomb sutese Gabihoz es Zsuzskahoz kotodik, amikor Amszterdamban megvendegeltuk egy ebedre a szallasadonkat. Kb. 15-17 evesek voltunk. Azt hittuk, ha mar a panir szep aranybarna, a husi is jo.:) Hat nem ugy tortent.:)
Ma is gyors, olcso es egeszseges kajat dobtam ossze. Borsofozeleket csinaltam tukortojasal es kenyerrel. Delelott vasarloni voltam. Kb. ket orat szoszoltem, mire vegre megvettem mindent, amit karacsonyra szeretnenk a gyerekeknek. Azaz majdnem mindent, mert egy valamit megint elfelejtettem. Aztan rohantam haza, utana meg az oviba.
Csajok! Tudom, hogy itt a karacsony, de azert johetnetek par fozesi otlettel.:) Sajnos itt sem az ovodaknak es sem az iskolaknak nincsen sajat konyhajuk. Katanak ezzel nem mondtam ujat, mert o sincs jobb helyzetben.:) Igy minden nap otthonrol visznek a gyerekek kajat. Inkabb szedvicseket visznek es delutan ebedelnek meleget. Az iskolakban van bufe, ahol lehet venni melegszendvicset, hot-dog-ot, instant levest, de ugye az nem olyan, mint a jo kis menzai kaja.:) Az sok szulonek megvaltas.

6 comments:

Sári Kata said...

Igen, mostanában nagy a csend a "kaja" körül. :)) A hétvégén sűrű palacsintatésztába forgatott csirkemell csíkokat sütöttem, amibe tettem még egy fej vöröshagymát, fokhagymát és reszelt sajtot. Előtte meg kell forgatni a vékonyra vágott csíkokat sima lisztbe, utána a masszába. Itthon mindenki imádja, ha marad pár, később hidegen is Isteni finom. Idén karácsonyra is csinálok. Ma csak milánói makarónit csináltam, a hétvégén talán gombás tejszínes csirke lesz meg fánk. Ennyi elég lesz? :))))

agica said...

Szuper, mar nezem is a hetvegi jaratot, amivel at tudunk ugrani ebedre.:))))
Ezt a "csirke csikot" megcsinalom vasarnap.Koszi:))

Gaabee said...

jaj de jó! beindult a "kaja"rovat :) :)
Ágica, nekem sokszor eszembe jut ám az a véres csirkecom. s be kell valljam, azóta betegesen mindent túlsütök. mindig cipötalpat csinálok. na jó, a mindig az túlzás, de sokáig úgy volt...
Kata, nagyon szekszin hangzanak azok a pipimelldarabkák. azt hiszem én is kipróbálom :)

Sári Kata said...

Lányok, elfelejtettem a tejszínes sütőtökkrémlevesemet.:) Nemrég találtam a receptet, és én annyira imádom friss sajtos pirítóssal, hogy "embertelen" mennyiség is belém fér. :)Ha érdekel, leírom e-mailbe a receptet - teljesen egyszerű.

agica said...

Kata, szerintem mi mindenre vevok vagyunk.:)
Ha megirod nekem en tovabbitom a tobbi konyhatundernek.:)

Gaabee said...

én meg szivesen veszem majd a továbbititt receptet ;)))
felteve, ha beletartozom a konyhatündibündi kategoriaba ;))

Post a Comment