Saturday, November 7, 2009

Vacsi

Ma szalagos fankot sutottem es sikerult a szalagja is.:)


4 comments:

Sári Kata said...

Húúúú, ennek a férjem de örülne! Gratula, nagyon szépen sikerült. Nekem mindig olyan nyomik lesznek. :)

agica said...

Majd ha ott leszunk, csapunk egy fankos bulit:)
Mindmegettes recept.

Gaabee said...

nem csak Kata férje örülne neki :) :) én tudok valakit, aki szivesen telitenné a bendöjét :) :)

én is szoktam a mindmegettét böngészni... de én tegnap fasirtot csináltam krumplipürével. a sütit a cukiban csinálták :) :)

a fánkok gyönyörüek lettek!!!! ezzel akartam kezdeni, csak lemaradt...

agica said...

Megmondom oszinten, a kenyersutogep semmire sem jo (marmint parasztkenyeret nem lehet vele sutni). De! A dagaszto resze nagyon halas dolog. En minden keltesztat abban csinalok. A gep bedagasztja, megkeleszti, en meg csak kiformazom a kesz tesztat. Azota nincs bajom a kelttesztakkal.

Post a Comment