Saturday, November 7, 2009

A legendas Majom

Na vegre, az egyik gyerkocnek megvettuk az ajandekat. Igaz, ez csak a Mama es Papa Jezuskaja, de legalabb az mar megvan. Tegnap fel napig ez utan kajtattunk. A Palim ajandeka is megszuletik lassan. Karacsonyig lesz harom szuletesnaposunk es ket nevnaposunk. A nevnaposok kozul az egyik a Papa, akit november 30. helyett november 07-en koszontottem a nagy kavarodasban. A szulinapja esik januar 07-re, igy en osszehoztam egy haramdik variaciot.:) A lenyeg, hogy mar "elindultunk" es talan mindent meg tudunk venni idoben. A nagy boltjaras kozepette belebotlottam egy szep kis fulbevaloba, amit Pali megvett nekem.
Itt van ket kep. Ebbol az elso en vagyok, a masodik a Brendus. Ami a lenyeg, hogy a Majom ugyan az.:) Kb. harom-negy eves lehettem, amikor megvettuk Anyuval a Bastya Aruhaz emeleten. Nagyon boldog voltam (vagyok vele:)) Igazi babaruhakba oltoztettem es igazi babakocsiban tologattam, amikor
setalni mentunk. A piacon az oreg nenik mindig megalltak, hogy: "Jaj kislanyom, hagy nezzem a gyonyoru babadat!" Aztan belehajoltak a babakocsiba es felsikitottak a szoros majmot latvan.:) En meg buszken toltam Ot, a Majmot. Szoval a majommal majdnem "egyidosek" vagyunk. Termeszetesen O is itt van velunk. Az agyamban alszik (ket majom is, velem egyutt harom). Nagyon orulni fogok, ha a harmadik kepen majd valamelyik unokam fog mosolyogni ugyanezzel a majommal.:)

1 comments:

Gaabee said...

annyira jó rólad a kép!!!!!

Post a Comment