Monday, November 9, 2009

Dzségjua:) avagy jaguar

A tegnapi ebedunk vegyes volt. Volt egy kis gyumolcsrizs es volt egy kis soska sultkrumplival. Ma makaronit ettunk. Delutan edzesen voltam a gyerekekkel, ugyhogy a ma nem sokat tettem-vettem itthon. Brendus talat egy ujabb baratnot (itt nem nehez, mert egy iskolanyi gyerek lakik a itt), aki Angliabol jott ide a szuleivel. Olyan kis poklabu kislany, mint a Brenda es neki is paprika van a fenekeben. O is olyan eletre valo, ha kiteszik az ajton, bejon az ablakon.:) Mindig akkorat koszon, hogy megijedek. Ennek amugy nagyon orulok, mert a gyerekek tobbsege nem koszon. Ha ezek ketten elindulnak bandazni, akkor vege mindennek. A kornyekunkon lezuhannak a lakasarak a ricsaj miatt.:) Az angolbol mar csak bo ket het van hatra. Most kicsit leengedtem. Ugy erzem, hogy nem haladok semmit. Sok volt ez a negy es fel honap honap minden aldott nap. Februar elejen megint indulnak osztalyok. Ha addig eszhez terek, lehet, hogy "benevezek" megint. Csutortok este kiruccanok a tajvani kedves ismerosommel. Inditott egy esti hastanc osztalyt es megigertem neki, hogy ott leszek. Bar jeleztem neki, hogy engem elkonyvelhet a tanitasa csodjenek. Mindenesetre arra jo lesz az egesz, hogy jol erezzuk magunkat.
Brenda vicce: If you have one gun with one bullet which one would you rather shoot?
Lion, bear or the Jaguar?
.................................????
Shoot the lion, drink the be(e)r and drive away with the Jaguar.
Ez leirva nem az igazi, mert igy latszik a sor es a medve kozotti kulonbseg, ami szoban nem lathato es nem igen hallhato. Bar en mar a vicc elejen elakadtam a magyar fulemmel, mert nem ertettem, hogy mi az a 'dzségjua'.:)

0 comments:

Post a Comment