Tuesday, November 24, 2009

Nyugis nap

Ma Brendus otthon maradt velem, mert izomlaza lett.:) Kaptam az alkalmon es Palim hijjan elcsaltam magammal az orvoshoz (a kormom miatt, ami nem javul), hatha kell majd egy kis segitseg.:) A multkori kinai dokino mar nem dolgozik itt, igy egy indiaihoz kertem magam. Jo valasztasnak tunik. Felirta a tuti oldatot, ami szerinte jo lesz. En is bizom benne. Egy-egy ilyen receptert valo beugralas 2500 Ft-nak felel meg (a mi varosunkban). Ez igazabol nem draga, mert itt nem kell egyaltalan TB-t fizetni. De azert draga, ha a "semmiert" megy az ember. Remelem, hogy utoljara voltam ez ugyben.
Delben elmentuk Bendiert az oviba. Az egyik ismerosom is eppen jott a fiaert es mar a kapuban "kikapta" a gyerekeket a kezembol, hogy atvinne magukhoz jatszani. Kicsit kerettem magam, de nem nagyon, nehogy aztan O gondolja meg magat, aztan meg nekem kell elvinnem az oveit is.:)
Igy viszonylag nyugis a napom delutan haromig.
Bendit meghivta az ovis baratja a szulinapi zsurjara. Ez lesz az elso buli, ahova egyedul megy. A szomszedoknal volt mar szulinapozni, de oda ment vele Brenda is. Mar nagyon varja.
Ma van a fiuknak utoljara ESOL ebben az evben. Ma vittek a magyar kostolot. Langosra szavaztunk, igy azt sutottem. Legalabb a reggelink is megvolt egy csapasra. Azert dontottunk a langos mellett, mert nagyon finomat tudok csinalni (igazi piaci), viszonylag egyszeru, olcso es sok ember jol tud lakni vele.:) A kovaszt mar tegnap elkeszitettem es minden cuccot kimertem. Ma koran keltem es az osszes kikeszitett hozzavalot egy perc alatt betettem a kenyersutobe dagasztani/keleszteni, aztan spuriztam vissza aludni. Utana mar csak sutni kellett oket.
Az otthoni Jezuska irta, hogy az ajandekom mar nala van (angol szinonima szotar tanuloknak). Hogy mikor tudok "beleszagolni", azt nem tudom. Amikor kinyitok egy konyvet, az az elso, hogy beleszagolok.:) Imadom a konyv illatat.
Repul az ido! A gulyas eves a nyakunkon. Jovo hetvegen jonnek a vendegek. Lassan irnom kell a listat, mi az, ami kelleni fog.

0 comments:

Post a Comment