Monday, November 23, 2009

Maglyarakas Gabi miattttt:)

Na, ma megcsinaltam en is. Jol bekajaltunk. Valahogy el is felejtettem, hogy szeretjuk.:)
Ma Brenda mondta nekem, hogy a baratja a suliban kapott egy 'vájtéjölbájtot' (ejtsd angolosan:)).
Mondtam neki, hogy de jo es orult neki? Erre Brendus mondja, hogy nem, mert bevittek a korhazba. Hopsz, gondoltam magamban, hogy akkor ez nem az, amire gondolok. Igazabol nem gondoltam semmire, azt hittem, valami uj jatekrol beszel a "kapott" kifejezes miatt. Aztan utana leesett, hogy nalunk van egy pok, amit white tail-nek hivnak (a bite (bájt) meg a harapast jelenti). Ez a pok merges, de nem veszelyes. Szoval csak azt mondta, hogy megcsipte egy pok a baratjat.:) Brendanak olyan jo az angol kiejtese, hogy az egyik baratja meg is kerdezte, hogy Angliabol vagy Amerikabol jott-e. Ennek orulok, de egy szavat nem ertem lassan. Nekunk felnotteknek egy elet nem eleg arra, hogy elsajatitsuk barmilyen nyelv helyes kiejteset.
A mult heten Hamilton osszes altalanos iskolajaban magasugro verseny volt. Brendus a sajat iskolajaban elso helyezest ert el. Az osszes iskola elso helyezettje ma indult egy "iskolak kozotti" versenyen ahol a kis 'poklabunk' masodik helyezest ert el. Szoval a varosban az altalanos iskolasok kozott O a legjobb ugropok (a sajat "sulycsoportjaban"). Nagyon buszkek vagyunk ra, O is buszke lehet magara es a varos is:). Mama es Papa is nagyon buszke lesz. Foleg Mama fogja a sziven viselni, mert O is sportember volt aktiv koraban. Tavaly a futoversenyen ert el elso helyezest a sajat iskolajaban, de az iskolak kozotti versenyen mar nem kapott helyezest.


1 comments:

Gaabee said...

bevallom, az én máglyarakásom nem lett tökéletes. életemben elöször csináltam. nem tudom,mit rontottam el, de nem lett olyan egybeszütty, amilyennek lennie kellene, hanem volt alul a tészta rész,aztán a sültalma rész, aztán a baracklekvároshab rész...
de mondanom nem kell, hogy 1 morzsa se maradt :) :)
még a párom is 2x evett belöle, pedig nem édesszájú ;)

nem tudtam, hogy Brenda ilyen ügyes. akkor tényleg a Mama büszkesége :)
az angoltudásáért-kiejtéssel együtt-pedig irigylem no! ;))

Post a Comment