Tuesday, November 24, 2009

Langos

A langos oriasi sikert aratott. Mindenkinek izlett. Meg az igazgato is megkerdezte, hogy ki csinalta ezt a "hungarian bred"-et (pedig ra volt irva, hogy Langos). Nem tudom, mit gondolt, megis ki, hiszen az en fiaim az egyetlen magyarok a suliban.:) Kozkivanatra Ilap sokszorositja a receptet.
Pali meg mondta reggel, hogy: "Ugysem fog nekik izleni, tudod milyenek."
Mondtam neki, hogy eddig ahanyszor langost csinaltunk itthon, az utca osszes kolke nalunk evett. Csak tudjak mar, mi a jo.:)
Amugy Pali azert mondta, hogy nem fogjak szeretni, mert fiuk egyik haverja sokat van nalunk egesz napra, tobbszor itt is alszik es akarmit teszunk ele (husleves hazi cernameteltel, egyben sult fasirozott, rantott hus) nem izlik neki. Most mar nem is kinaljuk, csak a mogyorokremes kenyeret teszunk ele es instant poharas levest.:) Azt szereti, egye azt. En nem banom.
Szoval Gabi, Kata nalatok is tuti bevalik, ha vendegeket hivtok ott kulhonban.:)

3 comments:

Sári Kata said...

Itt szokott lenni augusztusban egy National Carneval féle Brissiben és ott minden országnak van standja, ahol a nemzeti kajákat árulják. A magyaroknál lángos, palacsinta, meg sült kolbász szokott lenni és a lángost viszik mint a cukrot. Mindig hosszú sor áll a Hungarian sátor előtt. :)) Szóval tudom, hogy buckák közt is megy a lángos. :) Én a krumplis-sajtos pogácsámmal (is) vágódtam be a szomszédoknál.

agica said...

Az angol tanarom azt mondta, hogy orul, hogy ennyi bevandorlo van az orszagban, mert legalabb ehet barmit, amit akar. Gyerekkorban a pie-on es a fish & chips-en elt. Na aszem, en ehen haltam volna az anyatejes korszakom utan.

Gaabee said...

nem tudtam reagálni, amikor akartam. azt gondoltam csak elmesélni, hogy itt van lángos. csak kicsit kemény. így nem igazán emlékeztet az otthoni ízekre.
palacsinta is van itt is, rétes is, gulyás is, s van valami, ami nagyon finom. a käsekrainer. amolyan sajtos kolbászka sülve. isteni!!!
de most, hogy így ízekre gondolok, egy otthoni jó kis lángoshoz lenne kedvem.
ha átküldenéd a lángosreceptedet, annak is örülnék. bár a kész lángos nagyobb örömöt okozna... :))) de azért várom a recit :)))

Post a Comment