Sunday, November 15, 2009

Napocskat szeretnek

Tegnap eldontottem, hogy tobbet nem megyek angolra. Ket het mulva vege van a tanfolyamnak, ugyhogy igazabol nem oszt, nem szoroz ez a kis ido. Mivel a ket legjobb fej csajszi abbahagyta, igy egyre szarabb lett a kedvem angolrol, angolra. Akik maradtak, azokat mindig kerultem, azert dontottem igy. Ennek oromere ma takaritottam, bar nem olyan latvanyos, mert eldugott helyeken csinaltam.:) Eladtuk a grillsutonket is. Egy eve vettuk, de ossze-vissza ketszer hasznaltuk. Valahogy eleg is volt. Nem nekunk valo ez a garazsbol kicincalas, majd vissza cincalas es utana a letakaritas. Fel orat sutottunk rajta es utana egy orat takaritottam. Azt hiszem a szivem melyen orok lakotelepi maradok. Nekunk az az egyszer hasznalatos "eldobhato"grillezo valo. Egy sved orvos (neurologus) vette meg. Ket honapja jott a csaladjaval es meg fel evet maradnak. Mondta, hogy a magyar orvosi egyetemek nagyon "nepszeruek" naluk Svedorszagban. Ha a sved nem jut be a sajat orszaga orvosi egyetemere, akkor a lengyelt vagy a magyart valasztja. Addig cseveresztunk, hogy kiderult, hogy a gyerekeink osztalytarsak.
Az idojaras valtozatlanul nem jo. Szeles, felhos, esos. Amiota visszajottunk a jo meleg magyar nyarbol, azota kb. 10 nap jo ido volt. A tavasz elmaradt, a nyar elvileg december elejen kezdodik. Remelem, azt nem "fujja el a szel". Legalabb annyi nap susson, hogy lehessen szep erett piros es izes paradicsomot venni. Szegenyek olyan sapadtak es izetlenek.

7 comments:

Sári Kata said...

Ágica, vidd innen ezt a kánikulát, mert elegem van belőle!!! Reggel fél 8-kor már 32 fok volt. Hiába megy a légkondi, szinte nem is érezni, úgy fel van melegedve minden. Itt meg csak "sültparadicsomok" lesznek, ha így haladunk. :)

Gaabee said...

Àruljátok el nekem is, hol van az az "itt", ahol ilyenkor 32 fok van. Mert én így ismeretlenül is átvennék-csak úgy bizalmi alapon-pár fokot :)

agica said...

Kata Ausztraliaban (Brisbane) napfurdozik:)
Es meg csak tavasz van:)

Gaabee said...

akkor ezért lehet, hogy Kylie barátnöm itt vette élete elsö csizmáját? egy jo meleg, bundás lábbelit. s otthon is valami csizmaszerüségben leledzik. szerinte itt MINDIG olyan hideg van :) hát sokszor, az igaz.
akkor Kata. küldhetsz pár fokot, bár most mi se panaszkodhatunk. szegény jegesmacik!! olvad gondolom az otthonuk rendesen, ha nekünk mindig ilyen enyhe öszünk van...

agica said...

Olvastam, hogy otthon 22 fokot mertek. Itt nalunk hidegebb van a nyar kezdetenel, mint otthon a tel kezdetenel.

Sári Kata said...

Na lányok... :)) aki kapja marja... vihetitek a kánikulát. Tegnap majdnem 40 fok volt, úgyhogy elegem van Ausztráliából!!! És igaza van Ágicának, ez még nem a nyár...

agica said...

Sokatsz cukkolsz a kanikuladdal, atmegyek egy nagy zsakkal es elhozom:)
Na jo, ha atmegyek, akkor mar maradok is:) Max. en viszek egy zsak huvoset innen:)

Post a Comment