Saturday, November 14, 2009

Mi ez a csend csajok?

Senkivel sem tortenik semmi? :)

2 comments:

Gaabee said...

Semmi blogbaírandó, de azért történik. Esztergomban vagyunk :) Tegnap Búbánatban voltunk, mindhárman.
Találkoztunk barátokkal is, akiknek most 2 hónapos ikreik vannak. naggggyon édesek!
(de TERMÉSZETESEN a Nyuszi a legédesebb)
Ma Annázni megy a családom, mi már nem, mert indulunk vissza Bécsbe.
Mami kényeztet minket, elöbb kaptam reggelit :)
Sokszor eszembejut, hogy milyen szerencsés vagyok, amiért ennyi szeretet vett körül, s hogy ettöl annyira szép a gyerekkor. De lányomat nézegetve kiver a víz. A tinikortól félek már most. Én ugye elég nehezen vettem az akadályokat...remélem ö könnyebben veszi be a kanyarokat, s hamarabb rájön a "miajó"ra :)
Amúgy pénteken jöttünk. Gyorsan elszaladt ez a 2 nap...
Képek most nincsenek.
A bogárhátús írásodkor én pont bogárhátúsat álmodtam... ezt majd mailben :)

agica said...

Brendat en is feltem. Olyan kis naiv.
Ahogy a mi gyerekkorunkrol meselunk a gyerekeknek, egyre tobb emlek ugrik be. A kamaszkorunkrol meg nem is merunk nekik meselni:) Plane Pali jobb is, ha nem szol egy szot sem:)

Post a Comment