Tuesday, November 17, 2009

Ez is, az is

Kiderult, hogy a Bendeguz ovis tarsa is itt lakik, ahol mi. Ez most derult ki.:) Ovi utan atjott hozzank a kisfiu (a kinti jatszas lefujva az eso miatt). Szegyen ide, szegyen oda, nem emlekeztem ra az ovibol. Orulok, ha a sajat gyerekeimet felismerem.:) Az is valami. Orulok annak is, hogy Bendi is keresi a gyerektarsasagot. Egesz jol beindult az angolja. Persze, O csak fel 9-tol 12-ig van oviban. Szoval az nem tul sok ido es ez is csak masfel eve eve van igy. De, azert mar egesz jol elpotyog. Sot mi tobb, tegnap enekelt is, hogy: "Rain, rain go away, come back an other day".
Amikor csuklik, azt mondja, hogy: "Hiccup-ok" (hikáp-ok). Magyar toldalekot tesz a vegere.:) Neha fogalmam nincs, hogy mit mond.
Tegnap meglatta az uj labujgyurumet es mutatta az ujjat a kezen, hogy a gyuru a kezujra valo, maskor oda tegyem.
Megkaptuk a csomagban a Lolka es Bolka es a kockasfulu nyul DVD-t (koszi Regi). Bendeguz nagyon elvezte oket.
A multkor adtam Reginanak kinott gyerekruhakat (es O is nekem a nagylanyarol, mert egy a meretunk:)). A zsebeket nem neztem at es az egyikben benne hagytam egy 10 dollarost. Azt is megkaptam:) ( koszi).:)
Egyetlen egyszer fordult elo velem, hogy a turis gatyanak a zsebeben, amit a piacon a "100 Ft-os" turiban vettem volt egy 5 Euro-s a zsebeben.:)
Tegnap meglattam a boltban, hogy le van ertekelve a maj 1 dollarra (350 grammos). Vettem ket dobozzal, igy legalabb megvan a finom, gyors, egeszseges es olcso vacsi a fiuknak (en nem szeretem). Feltem, hogy mar szaga lesz, de teljesen jo volt. Sajnos mar elofordult itt is az aruhazi husnal, hogy budos. Altalaban kis azsiai henteseknel veszunk husit. Szep arujuk van.
A jo multkor vettunk zuzat. Muanyag talcan volt es le volt foliazva, szoval jol lathato volt. Egy fiatal srac ult a penztarban es mela undorral a ket ujja koze csipve vette fel a zuzat es megkerdezte, hogy ezt milyen allatnak visszuk. Mondtuk, hogy ezt bizony nem a macskanak szanjuk, hanem magunknak.:) Utana nem szolt semmit, csak megkerdezte, hogy honnan jottunk. Itt nem nagy divat a belsoseg.
Tegnap huvos volt, ma huvos van. Futeni kell sajna. Nem tehetek rola, nekem a 25 foktol felfele kenyelmes a lakasban. Felso hatar nincs.:)

0 comments:

Post a Comment