Friday, November 13, 2009

Hetvege

Csutortok este elmentunk a tajvani kedves ismerosom hastanc orajara az egyik japan csoporttarsammal. Annak ellenere, hogy "senkinek sem allt jol a szeme", nagyon jol ereztuk magunkat. Tanc utan elmentunk a csajokkal tracsizni az elet fajdalmas dolgairol, kozben pedig teazgattunk. Ami a tanctanulast illeti, nem tudom, hogy lesz-e valaha kezzel foghato eredmenyunk. De ilyenkor mindig arra gondolok optimista leven, ha a Ducikanak sikerult belemvernie, hogy hogyan kell ketismeretlenes egyenletet megoldani, akkor nehogy mar a tanc kifogjon rajtam?:) Szoval majd meglatjuk. Bar amikor mondta a tanarunk, hogy a regi hiedelmek szerint serkenti a termekenyseget, akkor kicsit megingtam, hogy tenyleg akarom-e?:) Szoval egyelore jobban fozok, mint tancolok, pedig azt sem tudok igazan.
Ma ismet karacsonyi ajandekokat hajkurasztunk tobb-kevesebb sikerrel (en a Jezuskatol egy angol szinonima szotarat szeretnek kerni, ami tanuloknak van. Mar beszeltem is vele ez ugyben). Utana kaveztunk egyet es irany haza. Pali felkapta a fiukat es elmentek moziba. Valami sci-fi filmet neztek meg ezert en ezt kihagytam a ket kisebbel. Addig ramoltam a garazsban, mert akkora kupi volt, hogy alig fertem be az autoval.

0 comments:

Post a Comment