Saturday, October 24, 2009

Eddig, eddig, eddig, eddig vagyok...

Mondta Ilap, amikor pakoltunk tegnap este. Selejteztunk a kacatok kozott. Annyi de annyi van meg. Lassan fogynak. Ma is garage sale-t csinaltunk. Most nem mentunk ki a lakopark bejaratahoz, hanem kitettem mindent az ajtonk ele. Sok apro kutyut elvittek. Azokon a hetvegeken, amikor itthon vagyunk, ezt fogom csinalni. Reggel kicuccolok, este meg becuccolok. Marmint en nem ulok ott a portekaim felett, csak kiteszem oket:) Ami megmarad, azt beadom valami segelyszervezetnek. Bar ebben nem igen bizom, hogy valoban oda kerul az adott cucc, ahova szukseges lenne. Tegnap elmentunk a kozeli jatszoterre gyereket futtatni. Viszonylag jo ido volt. Izzadni nem izzadtunk, de legalabb lattunk napot is. Ma jott a fiuk haverja, igy elvittem oket a medencehez uszni. Addig Pali fozott (elment pizzaert).

7 comments:

Sári Kata said...

De rendes ez a Pali! :) Az én férjem sose főz. :) Ja, és a lomtalanításba sem segítene. :) Úgyhogy szerencsés vagy! :)

Anonymous said...

adok két recit, csak ha eddig, eddig, eddig, eddig lennél szabadidövel :)

Túrógolyó

50 dkg túró
5 kanál méz (házi)
5 kanál darált keksz


A túrót áttöröd, majd a többivel összekevered.

A csokihoz én kevertem a Boci Bársony étcsokiját és minimum 70%-os étcsokit fele-fele arányban. Gőz fölött 10 dkg vajjal felmelegítettem és beleforgattam a golyókat. Hűtőbe tettem és kb. 1 óra múlva már fogyasztottuk is.


Vaníliás karika


20 dkg liszt
1 cs. sütőpor
3 cs. vaníliás cukor, vagy 1 vaníliarúd (mi vaníliásan szeretjük)
1 kanál cukor
10 dkg vaj
1 egész tojás
kevés tej

Összegyúrod, egy közepesen lágy tésztát kell hogy kapjál. 1 órára hűtőbe teszed, majd kb. fél centi vastagra kinyújtod és kiszaggatod kör alakúra. A közepébe varázsolj egy lyukat, mert akkor lesz karika.
Előmelegített sütőben 10-12 percig süsd.
Nem kell kikenni a tepsit, sütőpapír sem kell hozzá, mert vajas és nem ragad le.
Ha van csokikád (túrógolyó), akkor az alját mártsd bele.

g

Anonymous said...

amit még kérdezni akartam, miért csak anonymusként tudok írni? mit bénázok el? hogy kell Gaabee-ként írni?

agica said...

Igen Kata, tudom, tudom:)
Gabi, nem tudom. Nem keri a felhasznalo nevedet?
Az a helyzet, hogy en sem igazan vagyok a technika ordoge...

agica said...

Jaj de jo, koszi:)
Boci csoki...itt a vilag vegen, ahol meg a madar sem jar:)

Anonymous said...

de vannak bálnák :)
na a sütésben nem segít, tudom, de akkor is :)

agica said...

:)

Post a Comment