Sunday, October 25, 2009

Dobry den:)

A minap megvettek az egyik olajradiatorunkat a TradeMe-n (magyar Vatera) es tegnap este jottek erte. Mi nem voltunk otthon Palival (elmentunk traccsolni), de a gyerekeknek elmodtam mindent, hogy jonnek majd erte es ennyi meg ennyi lesz. Jottek is a "nyeremenyert" es szoba elegyedtek a gyerekekkel. Kiderul, hogy Szlovakiabol valok. Jo lett volna talakozni veluk, megiscsak szomszedok vagyunk, anyukam is felvideki, igy en is felszlovak vagyok es Palim is szlovak falubol valo (meg az anyanyelve is szlovak), de sajnos errol lemaradtunk. Valoban kicsi a vilag. Most, hogy tulvagyunk a 152! adas-vetelen, vegyesek a tapasztalataim. Volt par olyan, aki megnyerte az aukciot es nem jelentkezett. Egy olyan volt, aki megnyerte en meg elkuldtem neki a cuccot es nem fizetett. Egy olyan volt, aki megnyerte a cuccot, fizetett es azota sem jott (ennek mar tobb honapja). Most mar csak akkor postazok "nyeremenyt", ha a szamlankon van a penz. Amiket vettunk, abbol egy aru nem felelt meg a leirasoknak. Egy irani noci arult ket egyforma agyat. Megvettuk es amikor mentuk erte az egyik agynak a polca (magasitott agy fiokokkal es polcokkal) serult volt. Szoval nem volt egyenes a csajszi, de buszken mondta, hogy o melyen vallasos es minden hetvegen templomba jar. Talan gyonni megy...Mindegy, elhoztuk az agyat, mert hasznalhato es szep. Csak azert tudjatok, hogy van ez, nna.
Van egy magyar fodrasz itt Hamiltonban. Toprengek, hogy felvegyem-e vele a kapcsolatot. Itt az ilyesmi szolgaltatasok eleg huzos aron vannak. A fenyes nappal "Rablas" kategoria. 15 ezer Ft-nak felel meg egy kozephosszu hajnak a melirozasa a (200 Ft-nak megfelelo hajfestekkel). Ez a legolcsobb fodrasz, akinek a sajat garazsa van muhelynek kialakitva. Szoval eleg hamar attertem az eves ketszeri melirra. Egyik itt a masik Magyarorszagon.:) Persze, az itteni oraberekhez ez normalis ar, de en nem vagyok hajlando ennyit fizetni erte. Majd Pali kitanulja ezt is, ahogy a szemoldok- szempilla festest es a gyantazast. Ugyes ficko, menni fog neki (remelem ezt a posztot nem olvassa el).

1 comments:

Gaabee said...

Stella keresztelöje elött elmentem itt fodrászhoz. a tarkomig ér a hajam, igazitást ke´rtem, és melirt. 101 eurot fizettem.
hát máskor nem fogok. vettem a tescoban szöke hajfestéket, s befestettük a hajam simán szökére. na nem lettem szöke...
ergo, a fodrász után jo volt a hajam, most nem igazán jo, de annyit nem ér...

ügyes a Palipalid, hogy ért az általad emlitett kozmetologiai kezelésekhez :)

a lentebb bemásolt recepteket bevallom, én még nem probáltam ki, csak nagyon jonak tüntek... ha esetleg Bocicsoki nélkül ugyan, de kiprobálod öket, majd nyitom az ablakot. méghozzá nagyra :)))))

g

Post a Comment