Tuesday, September 22, 2009

Kenyer

Sziasztok:)
A mai kenyerem nagyon finom lett. Mostanaban teljes kiorlesu lisztbol csinalom a kenyereket (a kovaszt nem). Ma tettem hozza lucernamagot es magozott olajbogyot. Sutott a nap, igy ott kelesztettem az ablakban:) Ilyenkor nekem mindig "kicsattanobbnak" tunik a kenyer. Lehet, hogy ezt csak azert gondolom igy, mert ram ilyen hatassal van a nap:)

Ma fogadooran voltunk a kislanyom tanitonenijenel. Mondta, hogy nincs olyan perc, amikor ne lenne mosoly az arcan. "She is always bright and bubbly:)" Nekem ennyi eleg is volt a boldogsaghoz. Majdnem el is koszontem:) Neki mar az ev elejetol nincs ESOL-ja, mert ahhoz a tanitonenije szerint tul jo, de az irast es a nyelvtant (nagyon) gyakorloni kell. Szerintem meg ezert kene meg ESOL, de hat nem tudunk mit tenni. Holnap ismet en kovetkezek a "kiseloadasommal" az osztalyban. A karacsonyi vagy a husveti szokasainkat fogom bemutatni. Attol fugg, hogy melyikre kivancsiak.

0 comments:

Post a Comment