Monday, September 21, 2009

Annyi mindent kellene csinalnom...

Holnapra borsofozit csinaltam sulthusival. Sutottem hozza magos felbarna kenyeret is.
Egyik ismerosom megpiszkalt a turos retessel. Annyira szeretem es olyan regen ettem. Arra gondoltam, hogy megprobalok hazi turot csinalnai, es ha sikerul, akkor johet a retes. Sajnos itt nincs sima szaraz vagy felzsiros vagy akarmilyen turo. Itt cottage cheese van - ami nem turo - es ricotta. Ebbol se retest nem tudok csinalni, se turotortat, se korozottet:) Kata - a masik szigeten - gyakran csinal turot es az O receptje alapjan nekiallok en is. Elso lepeskent kinthagytam a tejet "aludni". Ket-harom nap kell neki es utana johet a masodik lepes. Kivancsi leszek:)
Uncsitesom Gabi, a tiramisut "dobta fel" par napja. Azt kb. ket eve csinaltam utoljara. Nagyon szeretjuk (igazabol nincs olyan edesseg, amit ne szeretnenk).

Kezdek kifogyni az otltekbol, ami az ajandekozast illeti. Juniusban es augusztusban volt egy-egy szuletesnapunk es egy nevnapunk, oktoberben lesz egy nevnapuk, novemerben lesz egy szuletes es nevnap, decemberben ket szuletesnap, januarban ket nevnap, februarban egy szuletesnap lenne (,ha lenne szokonap, de nem lesz, ugyhogy en megint kimaradok a szorasbol:)). Es ugye nyakunkon a karacsony mar megint...

Neki kellene allnom az itteni jogsi megszerzesenek. Ehhoz viszont vizsgaznom kellene. Ha megszereznem, akkor a masik szigeten csak elmeleti vizsgat kellene tennem. Ha itt nem szerzem meg, akkor ott kell majd vizsgaznom elmeletbol es gyakrlatbol is, mert ott nem hasznalhatom az EU-s jogsit egy evig, ahogy itt. Itt ket eve vezetek, ismerem a kornyeket, ugyhogy itt kell erot vennem magamon.

A kiber apu szerint kiber anyu vagyok. Nem tudom, honnan veszi. Az a napi 3-4 ora az Internet elott az nem is olyan sok, szinte eszre sem veszem:)

0 comments:

Post a Comment