Monday, August 31, 2009

"Fúj a szél, fúj a szél,
De morog a szél. ..."
(Weöres Sándor)

Kellett nekem elkiabalni a tavaszt. Egesz heten olyan viharos szel fujt, hogy majd levitt minket a labunkrol. A postaladankat le is vitte. Az eso is sokszor szakadt. Utalom az esot is es a szelet is, de a kettot egyutt nagyon nehezen viselem. Sajna nem ismerek senkit, aki tudna egy kis napsutest intezni. Nagyon szeretem a napsutest. Olyan vagyok, mint a hullok. Orakig elvagyok mozdulatlanul a napon (vagyis ellennek, ha hagynanak), de sajnos nincs itt Regina, akinel ott tudnam felejteni a fel csaladom 1-2 napra :)), igy erre most nem lesz lehetosegem.
A hetvegen sutottem kakaos fonott kalacsot az emargit oldalarol. Elore foztem hetfore almalevest es zoldborso fozeleket. "Desszertnek" szusi volt. Ilap profi szusikeszito. Mondtam mar neki tobbszor is, hogy palyat tevesztett. Igaz, soha nem keso...
Jovo heten a suliban lesz egy "elethu" IELTS vizsgank a negy modulbol. Par emernek szuksege lesz (lenne) az academic vizsgara. Valaszthatunk a general es az academic teszt kozul. Vegul is nincs sok kulonbseg a ket teszt kozott. Az olvasas es az iras az, ami nem egyforma (de nagyon nem:)). A magnohallgatas es a beszed megeggyezik. Lesz meg egy nyelvtani tesztunk is, ugyhogy most ismet a Dohar fele Kis angol nyelvtan-nal alszom (a legjobb nyelvatn konyv!!!). Szigoruan fognak minket:) De! Igazuk van, hiszen ha 5 honapot a fenekunk ala tesznek, es ingyen tanulhatunk heti 30 oraban es meg ingyen kavet es teat is kapunk amennyit csak kivanunk, akkor legalabb tanuljunk, nemde?

0 comments:

Post a Comment