Saturday, September 5, 2009

Ez, az, amaz...

A legnagyobb gyerkoc elment Raglandra horgaszni az ismeroseinkkel. Remelem, hogy hoz valamit vacsira. En nem szeretem a halat semmilyen formaban , de a gyerekek szeretik. Altalaban meghempergetem a Kotanyi fele halas fuszerkeverekben es megsutom nekik.
Ezen a hetvegen unnepeltuk az Apak napjat. Mindenhol learazasokat hirdettek, igy elmentunk korulnezni. DVD lejatszot kerestunk a gyerekeknek (ha mar ugyis apak napja van:)), de olyat, ami a koszos tanyert is lejatsza. Talaltunk! Betevedtunk egy outlet-be is, ahol most 5 dollar-ra le voltak arazva a nyari felsok, igy megleptem magam. Tudni kell rolam, hogy megszallott "turis" vagyok kamszkorom ota, emiatt ritkan veszek uj cuccokat. Evekkel ezelott volt ket hasznaltruha boltunk, de mivel szinte semmi sem kerult ki a polcokra, es a lakasunkban mar nem tudtunk mozdulni a ruhatol, igy par ev utan kiszalltunk belole. Nagyon csunyan ra lehet "kattani" sajnos. Regina tudna meselni rola:)) A gyerekek a mai napig azt modjak, hogy:
"Anya, ha mesz a turiba, nekem is vegyel valamit. Mindegy mit, csak jo legyen...".
Megcsinaltuk a Balatonszeletet hazilag. Nagyon jol sikerult. Csinaltunk tortilla lapokat is a jovo hetre. A gyerekeknek ebbe szoktam "csomagolni" a tizorait (eddig mindig a boltban vettuk). Nem nagy ordongosseg, es elore lehet dolgozni, aztan a felesleg mehet a fagyasztoba.
A Hamilton Gardens-ben Tulipan fesztival volt. Par holland specialitast lehetett vasarolni es volt holland neptanc is. Jovo heten a latin- amerikai kulturat ismerhetjuk meg. Lesz gyerekprogram, tradicionalis tancos, zenes musor etelkostoloval egybekotve:) Remejuk, hogy jo idonk lesz.

0 comments:

Post a Comment