Wednesday, April 20, 2011

"Fitnesz tanc"

Tegnap Henivel elmentunk zumbazni. Brendat is vittem, de csak nezelodni jott.
Amikor beleptunk a terembe es az ajtonal egy barnas szinu
del-amerikaias par udvozolt minket, akkor mar ereztem, hogy meg leszunk mozgatva rendesen. Nem tevedtem. Nagyon szuper edzest kaptunk, erzem minden porcikamat. Az edzo parosnak annyira a vereben volt a tanc, a ritmus, a zene, hogy az egesz elmeny volt. Az egesz edzest vegigkurjongattak, " huuuuuuuuuuuu, riibaaaaaa- riiiibaaaaaa, vaaaoooooooo", igy kurjongatasok kozepette tornaztunk. Brenda, aki amugy iszonyu porgos (aki ismeri tudja), odaszolt nekem, hogy: "Anya, ezek megorultek?" Gondolhatjatok, mi volt ott.:)
Komolyan mondom, ugy neztunk ott ki a tobbiekkel egyutt, mint akik valami mozgaskorlatozott rehabalitacios kozpontbol jottek kiprobalni valami ujat. Akik ott voltak velunk, ok mar honapok ota jarnak. Na, ez nem dobott fel annyira. Azt hittem, par honap utan latvanyos a fejlodes, de ugylatszik nem. Pont a terem elott az utcan volt egy lampas keresztezodes. Aki pirosnal benezett a terembe, az tuti a terdet csapkodta a rohogestol.

7 comments:

Gaabee said...

juuuj, tuti jó volt a feeling :)))
bár igen, autóból nézve, lehet hogy nem az jön le :)))

Zsuzsi & Zsolti said...

hehe, tényleg jó lehetett! :)
mindenki nagyon rá van kattanva erre a zumba dologra, lehet hogy én is majd kipróbálom egyszer, most egyelőre elég az is, hogy napi 10 km-ereket sétálunk :)

agica said...

Igazabol aerobic elemek vannak benne.
Az edzon sok mulik. Vagyis rajta mulik minden.:)

agica said...

Ja, Zsuzsi, majd atkuldom a zumba oldalt, mert sztem feletek is van

Unknown said...

Én itthon csináltam az Esztivel 6 kerek hónapot, és 20 kilót fogytam, az Eszti meg 10 kilót :)))) Nagyon jó, csak mivel dvd-ről táncoltunk, egy idő után uncsi már. Azt hiszem húsvét után megint elő kell vegyek a dvd-ket. Meghoztad a kedvem megint :))))) Ja és van már mit leadni megint :))))

agica said...

Ez nagyon dicseretes! Hogy is van kiwiul? "Well done girls":))
Az is nagyon jo, hogy magatoktol neki "tudtatok" allni otthon es az is nagyon szep,ami lecsusszant rolatok.

Unknown said...

Én azért nem akartam menni közösségbe limbizni, mert cikinek éreztem, nem utolsó sorban messze is van a legközelebbi hely ahol táncolni lehet. Itthon liheghetek, meghalhatok, kiszakadhat a tüdőm és lóghat aminek lógnia kell, nem zavar :)))))De azóta már jött vissza némi súlyfelesleg, ezért kell nekilódulni megint, csak össze kell szednem magam, ami a legnehezebb :) és itt a húsvét is megy a zabálás orrba-szájba......jajjjjj :)

Post a Comment