Monday, April 18, 2011

Egy ev

Ma erkeztunk egy eve.
2007-ben indultunk el Uj-zelandra. Akkor ugy volt, hogy ket evre megyunk es Ausztraliarol meg szo sem volt. Aztan valahogy elszaladt az ido es Uj-Zelanbol szuk harom ev lett es Ausztralia is napirendre kerult.
Hihetetlen, hogy lassan negy eve uton vagyunk.
Ha itt terveznenk leelni az eletunket es ha Ausztralia tobbi varosanak lakoi is olyanok, mint a brisbanei-ek zome, akkor Uj-zeland mellett szavazna az egesz csalad. Meg en is, annak ellenere, hogy sokat faztam ott. Nagyon rossz volt "telelni" azokban a "papir" hazakban (reggel a konyhaban lattuk a sajat lehelletunket). A kiwik utan nagyon nehez a brisbane-i ozzikkal. Persze, vannak kivetelek. Peldaul Pali fonoke hat generacios ausztral es brisbane-i. Nagyon okos, nagyon jo szakember, nagyon jo fej (ritka rezervatumi peldany).
Persze, ha Magyarorszagrol jottunk volna Brisbane-be, lehet, hogy mashogy latnank az itteni embereket.
A tobbi ausztral nagyvarosban nem eltunk, de az olvasottak/hallotak alapajan meroben masok lehetnek, mint Brisbane.

9 comments:

Anonymous said...

Egyetertek, Uj Zelandon valoban baratsagosabbak az emberek, foleg a kisebb varosokban mint Hamilton. Pont a heten beszelgettem olyan ausztralokkal akik itt szulettek es sajnos mindenki azt mondta hogy Brisbane meg jobb mint a tobbi hely.Gold Coastot mindenki alapbol leszolta, szerintuk egy tipikusan olyan hely ami nem Ausztralia.En azt veszem eszre, hogy az elmult 8 ev alatt nagy valtozas tortent az emberekkel itt is.Es sajnos nem pozitiv iranyban:(
Nektek kivanok meg sok sok evfordulot az utazgatasaitok soran, abban az orszagban es helyen ahol nagyon jol erzitek magatokat.
Gabi

agica said...

Koszi szepen Gabi!

Akkor jo, azt hittem, bennem van a hiba es en erzem ugy, hogy ez nem az az Ausztralia, amirol anno olvastunk.

Zsuzsi & Zsolti said...

halihó, na mi is megérkeztünk végre :)
épp mondtam Zsoltinak, hogy ahhoz képest, hogy azt hittem, ide jövök és első pillanattól komfortos leszek, elmaradt ez az érzés, de nem a láttottak vagy a tapasztaltak alapján.
Tudom, még csak 6 napja vagyunk itt, de egyelőre csak aranyos és jófej emberekkel találkoztunk, tetszik a klíma, az élethez való hozzáállás stb. Szóval majd meglátjuk, hogy hogy alakul. Mindenesetre lehet, hogy nekem az is betesz, hogy meg van a repjegyünk Zsolti tesójának az esküvőjére júliusban és lehet, hogy emiatt érzem azt, hogy csak kirándulunk.
Szó, ami szó, egyelőre tetszik, a fejemben meg még van ideje alakulnia a dolgoknak :)

agica said...

Orulunk, hogy megerkeztetek!
A klima tenyleg jo, de onmagaban keves nekunk, plane ahhoz, hogy itt tartson minket. Majd ha napfenyre vagyunk, atugrunk valamelyik deli tengerpartra.:)
Lehet, hogy nekunk magasak az elvarasaink.
Mondjuk, nekem az nem eleg a jofejseghez, hogy ramkoszon a szomszed vagy a penztaros es megkerdezi,hogy: "hávárjá májt?":) Ez az alap.:)
Hogy tudtok visszamenni olyan hamar? Elengednek majd annyi idore a probaido alatt? Vagy hogy van ez itt?
Bar engem is elengedtek, igaz en hat honap utan mentem.
Irigyellek am a nagy kajalas miatt! Nagyon regen ette mar menyasszony majat! Nalunk mar szinte mindenki ferjhezment, mar csak egy uncsitesomra varunk...
Van meg ket unokaocsem is, de ok sem kapkodjak el a dolgokat.:)

Gaabee said...

ha rám célozgatsz kedves unokahugi, akkor tájékoztatlak, hogy éhen fogsz maradni! :))
én 9 év után nem esküszöm! ha csak nem az ittélet nem könnyebbedik. mert bevallom, igy hazassági papirok nélkül vannak gerbe dolgok. vagyis csak a munkavállalási. de az májustól nem kell már. tehát ELVILEG nincs OK :)))
;))) (most látom, hogy éhes vagy :)

agica said...

Igen, rad celozgattam!:)

Gaabee said...

mingyá´ gondoltam :)))

Zafi said...

Én voltam már itt pár városban, Sydney, Perth, Melbourne. Az ozzi az ozzi mindehol. Mások. Van rendes és van nem olyan is. Egyik városban sem látok nagyobb különbséget ebben. Legalábbis ez az én meglátásom. Még igy is jobb mint Magyarországon, én ott egy nap alatt kikészültem.

agica said...

Ami az embereket illeti, szerintem magyarok jobbak, mint az ozzik.

Post a Comment