Tuesday, March 22, 2011

Megint viragok

Reggel lattam, hogy ugyanazon a helyen megint ki voltak pakolva viragok. Nana, hogy megint megalltam, de csak delutan. Ott volt a nenike is, pont locsolt a kertben.
Megkerdeztem, hogy valogathatok-e. Odamorogta, hogy igen. Nem volt annyira welcome, de el nem zavart.:) Aztan megenyhulhetett, mert amikor latta, hogy szinte az osszes gazt elviszem, odaszolt, hogy menjek vele hatra, van meg ott is par virag. Hatramentunk, onnan is kaptam ket szebb viragot, ami egesz jo allapotban van. A tobbi ugyanolyan siralmas megint, mint a multkor.Elmenoben azert jeleztem neki, hogy a multkor is en vittem el a kitett viragok nagy reszet. Amik itt a kepen vannak (balra negy zoldcserepes kivetelevel), azokat mind az "utcarol" szedtuk ossze. Jobbra hatul az ablaknal piros muskatlik vannak, azok epp most fognak viragozni.

3 comments:

Unknown said...

Örülök a virágaidnak, de most azt szeretném megkérdezni, hogyan lehet a blogodra feliratkozni? Vagy nem lehet???? :)

agica said...

Mit ertesz ez alatt, hogy feliratkozni? En nem ertek ezekhez a dolgokhoz nagyon. Ize...:)

Jakab Timi said...

Helga ezzen az oldalon a bal felső sarokban van egy olyan, hogy "rendszeres olvasás" na arra kell rákattintani.:-)
Üdv.:Timi

Post a Comment