Tuesday, January 18, 2011

Hetkoznapok

A heten beirattuk a gyerekeket az uj iskolajukba. Hetfon kezdik a tanevet.
Nagyon meleg van. Pusztulat. Szakad rolunk a viz egesz nap. Lejarunk a sandgate-i partra husolni es homokozni. Bendi egy komplett tomegsirt tart fel, amit o maga epitett. Furdeni sajnos nem lehet, mert a tenger nagyon-nagyon zavaros. Barna szinu es olyan, mintha sar lenne. Megoldjuk a husolest, igy delutanonkent a redcliffe-i Lagoon-ban pancsolunk.
Ma tojasosnokedlit foztem, de ehhez ket ventillatort vettunk a Kmartban, amit aztan beuzemeltuk a konyhaban. Az osszes ventillator megy (allo, fali), mindenki lobogo hajjal szedeleg egy szal gatyaban, papirfecnik repkednek szanaszet a "szelviharban". En nagyon birom a meleget, de ez mar nem az a kategoria. Mit csinal az, aki nem birja?

9 comments:

Jakab Timi said...

Döglödik mint én.:-)))

agica said...

Ugye milyen dogleszto? Reggel az elso utam a zuhanyhoz vezet, mert ragadok. A gyerekeken apro piros kiutesek vannak az izzadas miatt. Meg par honap es jon az osz.:)

Gaabee said...

mi meg majd meggebedünk egy kis napsütésért... soha nem jo semmi ;)))

agica said...

Ugye, az orok elegedetlenseg:))

Anonymous said...

Mert mire szamitottal havazasra? Ha annyira szar ott akkor mert nem maradtal Magyarorszagon. Jaaa, mert nincs eleg segely.

agica said...

Mar vartalak kedves ismeretlen!
Figyu, az itteni "segely" a repulojegyunket sem fedezi.
Nem kell matekszakosnak lenni ehhez. Az alberletrol ne is beszeljuk, ami eves szinten 20 ezer dollar
A masik, hogy ez nem segely, hanem adokedvezmeny.
Mi nem vagyunk jogosultak segelyre. Remelem, most mar tudsz aludni.

Gaabee said...

Ágica, nem lehet valahogy beállitani, hogy idioták ne tudjanak irkálni? vagy ennyi gyerek mellett türelem a legföbb erényed? :))))

agica said...

Be lehetne allitani, de engem nem zavar. Nem engem minosit es nem leszek tole se tobb, se kevesebb.:)
Holnap megirom azt a receptet, amit irtam a hozzaszolasomban.

Gaabee said...

jaj, igazad van. tudom, de én olyan vagyok sajna, akit tuti kiakasztanának az idiota hsz-ek. de persze, hogy öt minösíti.
a recit várom :)

Post a Comment