Sunday, October 10, 2010

Eso, eso, eso

Pentek delutan ota folyamatosa omlik az eso. Az ablakon alig lehet kilatni. A borig azott kismadarkak itt pihengetnek az erkely korlatjan. Szerencsere nincs hideg, nincs szel, csak omlik az eso es szurke az ido. Szerdatol javulast mondanak, remeljuk, hogy igy lesz. Azt hiszem, a viztarolok csurig vannak, nem lesz gond a nyaron a locsolassal. A helyieknek nem kell majd ezert a szomszedot feljelenteni, mert locsol a csapvizbol (majd kitalalnak mas okokat).
Reggel elvittem a kicsiket suliba, hogy ne azzanak ronggya, mert ugye esernyonk nincs. Ahogy beertunk, az osztalyfonok mondta, hogy nem lesz tanitas az iszonyatos esozes miatt. Gyorsan hivtuk Lorandot, aki mar a suliban volt (busszal ment), hogy nalunk van-e tanitas. Mondta, hogy van es ketten vannak az osztalyban.:) Ennek oromere Adamot is elvittem a suliba, hatha nekik is nyitva lesz az iskola. Ahogy mentunk a suli fele a tengerpartra, a csatornakbol bugyogott ki a viz. A korforgalmaknal terdig ero viz vart minket. A parkok helyett tavak vannak mindenhol. Ahogy belementunk egy-egy vizbe, jo magasra szetfrocskoltunk. Bendeguz nagyon boldog volt, vegig ujjongott: "Wow, look at that, like a waterfall! Wow, wow!" En kevesbe voltam lelkes, mert a mi autonak nevezett KIA-nkat meg normalis utviszonyok kozott sem leanyalom vezetni (enyhen szolva), nemhogy ilyenkor (de nem panaszkodunk). Volt, hogy harmiccal mentem a hetvenes szakaszon. Szoval igy allunk most, remeljuk valaki elzarja a csapot ott fent.

Elmentunk vasarolni par cuccot a gyerekeknek. Bendi cipot szeretett volna, de mondtam, hogy nem veszunk (amugy sem hordja oket), mert a Papanal es Mamanal hideg van es oda bundas csizma kell.Tagra nyilt szemekkel ramnezett, hogy: "Az meg milyen?" Mutattam neki par kepet a bundas csizmakrol, mert ilyenunk itt nincsen. A bunda szo megzavarhatta, nem tudta, hogy es miert kerul a csizmaba.:)
Megleptem magam egy Simpson-os papuccsal, hogy nem fazzon a labam otthon a tavfuteses panelban.:) Az van a papucsra irva, hogy TV nelkul nehez eldonteni, mikor van vege a napnak es mikor kezdodik a masik.:)

3 comments:

Zafi said...

Hát ahhoz képest hogy múlthét elején már 25 fok volt, most úgy visszahült, hogy bekapcsoltuk a fütést és visszahúztam a téli paplanunkat. Ezek az iskolák meg nem tudom mit csinálnának egy kiadós hóesésben,vagy több hónapos esőzésben mint NZ-n, ha ilyen kis esőre bezárják magukat....:)

agica said...

Azon en is csodalkoztam, hogy a Primary-t ma "bezartak". Aki esetleg ma dolgozna, az viszi a gyereket is, vagy beszola meloba, hogy nem tud menni, ami itt eleg gyakori muszak elott egy oraval...

Zafi said...

Azért az marha jó lehet...., tervezzél igy mi??? Ezzel kicsit elvannak már maradva, bár lehet ez csak az én meglátásom. Felgyorsult gazdasági és életmódú világban élünk, ahol mindkét szülőnek kell dolgoznia. Magyarországon van napközi ugye stb. Itt ezzel fényévekre le vannak maradva és ahogy elnézem nem is igen hajlandóak változtatni ezen.

Post a Comment