Wednesday, June 30, 2010

Vájtliszt:)

Valamelyik nap elmentem a TAFE-ra (talan a helyi OKTAV vagy SZAMALK?) egy kurzus utan erdeklodni.
Beszelgettunk a beiratkozas modjarol es megkerdezte a holgy, hogy esti reszidos vagy nappali "foallasu" oktatasban szeretnek resztvenni. Mondta, hogyha foallasura szeretnek beiratkozni, akkor felkerulok a 'vájtliszt-re". Raneztem Palira, mondom fogalmam nincs, mi a fene az a "feherlista", de mondom, csak jobb, mint a fekete, hat nem banom, olyanon meg ugysem voltam, de azert kerdezzuk meg (miheztartas vegett), hogy ha felkerulok ra, megis mi var ram.
Kerdezem a holgyet, hogy jo rendben, de megis mi az a "vájtliszt". Kedvesen nekiall kifejteni, hogy ez egy olyan lista, ahol azok varakoznak, akik be szeretnenek iratkozni az adott szemeszterbe, de mar nincs helyuk, igy varakozniuk kell. Szoval ez a "vájtliszt" a "véjtliszt" (wait list-varo lista) ausztral valtozata.:)
Vegul is nem kerultem fel ra, mert esti kurzust valasztottam volna, de sajnos az nincs a keruleti intezmenyben, igy hetente haromszor utaznom kene delutanonkent, amit most nem szeretnek.


0 comments:

Post a Comment