Monday, June 7, 2010

Tibor elt, Tibor el, Tibor elni fog

Reggel nyolc utan elindultunk az IKEA-ba. Igazabol szekeket szerettunk volna venni az etkezoaszatlhoz, amit Kataektol kaptunk. Mivel a legolcsobb szek durvan 50 dollar es ugye hat darab kell, igy mindig halogattuk. De ma vegre eljott a nagy nap es elindultunk szekekert. Amig lehetett, a part menten autokaztunk. Sandgate-nel a kocsibol megpillantottam hat szeket a Salavation Army uzletenel kiteve. Mondtam Palinak, forduljunk mar vissza es nezzuk meg. Pont olyan sotetbarna szekek voltak, mint az asztalunk. Teljesen jo allapotban voltak, igy megkerdeztuk, mennyiert vihetjuk el. Az elado csaj azt mondta, hogy 50 dollarert elvihetjuk mind a hatot.:) Nem kellett ketszer mondania, gyorsan bedobaltuk oket a kocsiba. A szek kerdes toredek aron megoldodott.
Szepen lebutorapoloztuk oket es a karpitos reszeket atmostam. Az egyik kicsit koszos volt, remelem, nem azon ult az inkontinens dedimama. A lenyeg, hogy nagyon szepek lettek.
Megmondom oszinten, butort nem szeretek hasznaltan venni, csak ugy, ha latom, milyen kornyezetbol hozom el, vagy ha ismerostol vesszuk.
Igy, amibol szekeket vettunk volna, azt masra koltottuk. Eloszor is megreggeliztunk az IKEA-ban. Eleg sokat ettunk, normal esetben egesz nap eszek ennyit. De nem tudtam ellenallni a finom sutiknek, Pali meg a kifliknek. Miutan mind a ketten lefordutunk a szekrol, elindultunk vasarolni. Vettunk akcios iroaszatlokat,konyvespolcokat, asztali lampat, papirkosarakat, szennyestarolokat, kis rongyszonyegeget a furdoszobakba. Mivel ez meg mindig nem kerult annyiba, amennyibe a szekek kerultek volna, igy tovabbmentunk a henteshez kolbaszert es szalonnaert. Amikor ott vegeztunk, mentunk a Bunnings Warehouse-ba, mert meg nem volt szobanovenyunk es mar nagyon szerettem volna.
Osszeszedegettem a bomba akciosakat, fogalmam nincs, milyen novenyek es mekkorara nonek majd. A Bunnings-ban lattam Tibort is. Igazi Mexican chimney Tibor-t. Pali egybol a fejet fogta, hogy mi a szarert kellett bejonnunk es meglatni Tibort. Szegeny tudja, hogy a kovetkezo vasarlasnal Tibor-t hazavisszuk. Ha tetszik, ha nem, Tibor elt, Tibor el, Tibor elni fog.

3 comments:

Jakab Timi said...

Nagyon jó üzletet csináltatok! Nagyon kafák a székek.:-)Elfelejtettem írni, hogy nézzetek be ha úgyis itt vagytok a közelben. De majd legközelebb.:-)

Zafi said...

Látom szereted a ciklámen rózsaszint :DDD

agica said...

Imadom a szineket, barmi johet.:)

Post a Comment