Thursday, May 20, 2010

Verbal abuse does not help anyone

Ezt a feliratot lattuk minden ugyintezo ablakanal, amikor bementunk a Transport irodaba, hogy kicsereljuk a jogsimat. Alatta meg reszletesen le volt irva a dolog, amit olvasgattam. Aztan egyszer csak megcsapta a fulem egy "fuck you" , amit a mellettunk allo ugyfel mondott az ugyintezojenek.
Akkor osszeallt a kep. Gondolom oka van, amiert ezt kiirtak.
En nem abuzaltam az ugyintezot, gondolom orult is nekem, kedveske volt.
A jogsicsere konnyen ment, 10 perc volt es 72 dollar korul van ot evre. Ezutan elmentunk a rendorsegre, hogy police check-et kerjek a munkavallalashoz. Ez amolyan Erkolcsi Bizonyitvany fele. Uj-zelandon ez teljesen dijmentes, itt a legolcsobb valtozata 40 dollar (van dragabb is, ami ujlenyomatos).
Ez az igazaolast harom het mulva kapom meg, de a munkaltatom megelegszik a bizonylattal, amit kaptam, hogy a police check-em ki van fizetve es folyamatban van az ugy.

Elmentunk a K-Martba ruhat venni. Hat elboklasztunk egy darabig, mire megtalaltam azt, ami jo lesz. Egy sima indigokek pamutnacit es egy feher, viszonlyag bovebb polot vettunk.

Ma reggel meg nem volt melom, nem volt jogsim, nem volt police check-em es nem volt munkaruham sem. Suru volt ez a nap.

Bendeguznak holnap pizsama parti lesz a suliban. Ez azt jelenti, hogy pizsiben mennek es abban lesznek egesz nap. Mivel olyan pizsamai vannak csak, amit egy eves koraban turtam neki es azota no vele egyutt, igy nem mertem megkockaztatni, hogy azok valamelyikeben vigyem szegenyt (meg aznap jonnenek a gyamugyesek.:)) Ma kapott egy vadi uj Ben10-es pizsamat. Ezt is a K-martban vettuk. Szeretem ezt a helyet, mert viszonylag olcso es viszonylag jo a valasztek is. Talan (jo indulattal) a C&A-hoz tudnam hasonlitani a ruhazati reszleget.

2 comments:

Zafi said...

Azért néha megtudom érteni az ügyfelet is, bár még ilyenkor se beszélnék rondán, max magamba, persze mindig függ az ügy súlyosságától. Nekem az NZ learner jogsimat mentünk átváltani ausztrálra. Lefénymásolták, minden papirt összekészitettek és mondta a csaj hogy elküldik NZ-re , lekérik a teljes anyagot. Jövőhéten jöjjünk vissza meg is kapom. Vissza is mentünk. Akkor egy másik volt aki ugyanugy kezdte a tökölést, mire rájöttek hogy senki nem küldött semmit sehová....
A bankban is volt már ilyen hozzá nem értő élményünk és a bosszantó az hogy nem mondja vagy ismeri be hogy nem ért hozzá, inkább sunnyog és lapitva elküld.
De máshol se kell messze menni azért az ügyintézés szinvonala miatt. NZ-n az állatkertbe mondtak mikor majom simogatósra akartunk menni, hogy persze jöjjünk másnap x órakor akkor kezdődik , egy órával előtte legyünk itt. Ha hatszor nem kérdeztük meg hogy akkor biztos hogy igy van 1x sem.:) Másnap egy másik nő teljesen mást mondott, előre be kell jelentkezni stb. Ez csak egy állatkert, de ahol ezt nagyba csinálják komoly ügyekkel az valóban néha megérdemel egy Fuck you-t. :) Mert nem ért ahhoz amit csinál. A magyarországi ügyintézésrő meg ugye már ne is beszéljünk. Bürokrácia ezerrel.

agica said...

En nem latok mar kulonbseget orszagok kozott az ugyintezesnel. Ez mar csak szemely es nem orszagfuggo.
Mindenhol emberek elnek. Van ilyen is es olyan is.
Eletemben nem lattam olyan fapofa ugyintezot, mint az itteni Centerlink-ben. Ha nem a pult mogott ult volna, azt hittem volna, hogy tappenzes ugyfel.

Post a Comment