Thursday, May 13, 2010

Kataeknal

Ma lementunk Kataekhoz dumalni egy jot. Degeszre ettuk magunkat aranygaluskaval es ittunk tejszines kavet is. Kata nagyon jo vendeglato.:)
Kaptuk toluk par filmet is, hogy ne unatkozzunk. Mivel meg nem lattam a Szuletett felesegek egyik epizodjat sem, igy kolcsonkertem az elso evadot, aztan majd sorban megnezem mindet.
Amugy nagy rajongoja vagyok az Egy Remrendes Csalad sorozatnak. Soha nem felejtem el, amikor
Peggy azt mondta, hogy Al Bundy olyan, mint egy regi bejaratott cipo. Kenyelmes es budos. :)

Elhoztuk az iroasztalt, amit Kataek adtak. Most nagy az orom. Pali betette a haloszobabol nyilo gardrob szekrenybe es matol az az irodaja. Magara tudja csukni az ajtot es nyugiban tud melozni. Igaz, kulonbozo ruhanemuk lognak korulotte, de lagalabb a papagaj nem szarik a billentyure es nem csipkedi a fulet.

Azt beszeltuk Kataval, hogy surubben kene oszzejarnunk. Kb. 15 percre lakunk egymastol, szoval nem okozna kulonosebb nehezseget, ha hetkozben osszejonnenk egy-egy dumcsizasra.

2 comments:

Sári Kata said...

A papagáj mutatja jelét valamiféle kis repülésnek??? :))) Vagy még mindig csak kúszik-mászik? :)

agica said...

Nagyon elszant, nekiindul,becsapodik es nyekken.:)
Azon gondolkoztam, hogy lehet, hogy levagtak a tollait es azok lassan nonek?

Post a Comment