Thursday, May 6, 2010

'Hpapy Mothers Day':)

Bendeguzek osztalyaban ma unnepeltuk az Anyak napjat.
Reggel mentunk a gyerekekkel, akik meglepetessel keszultek a szuloknek.
Tobb asztal volt a teremben. Az egyik asztalnal kozos nyaklancfuzes volt, a masiknal rajzolas, a harmadiknal kezapolas (lakkozas, maszirozas kremmel) a negyediknel pedig labapolas (labaztatas, maszirozas). Minden anyukat a sajat kisgyereke kenyesztetett.:)
Mi Bendivel a nyaklacfuzessel kezdtunk, aztan rajzoltunk aztan belevagtunk a szepitkezesbe (Bendeguz imadja ezeket a kenceficeket. A noveretol lesi). A koromlakkal kezdtuk, aztan amikor az megszaradt, akkor kaptam kezmaszirozast a konyokomig.:) Utana mentunk labat aztatni. Kicsit megriadtam a viz szinetol, nem tudom, hany lab volt benne elottem, de bevallaltam. Nem volt pofam kicserelni a vizet. Labgombam meg ugysem volt, itt az ideje, hogy tulessunk azon is. Bendi megtorolgette a labamat, majd bemaszirozta. Nagyon lelkes volt.:) Az ovobacsi es a segitoje nagyon szep szinu koromlakkokat valasztott. A csillamostol a puspoklilaig minden fele szinu volt. Nekem szep bordo jutott.:)
Szerencsere a hajfestest es hajvagast kihagytak a musorbol. Pedig az lett volna az igazi.:)
Ezutan minden gyerek atadta a rajzot az anyukajanak, amit neki keszitett. A program alatt volt suti, kave es vegig ment a dvd a gyerekek fenykepeivel, amit az ev folyaman keszitett roluk Mr. Murphy, az ovobacsi.

Nekem nagyon tetszett ez az anyaknapi megelpetes. Teljesen felesleges feloras eloadasokkal keszulni a kicsiknek, ahogy azt a mi otthoni ovinkban tettek. Heteket, sot honapokat keszulnek az ilyenekre, kozben stresszelnek, ha valaki aznap beteg lesz es nem tud resztvenni a musorban, akkor mar borul az egesz muatvany. Emlekszem, a padlon voltak a jelek, ki hova es mikor lepjen, mert ha nem lep oda idoben, akkor mar megzavarja a tobbi gyereket.
Az itteni teljesen streszmentes volt a gyerekek szamara, nagyon elevzetek es mindegyik lelkesen maszalta anyukajara a lakkot vagy a kremet. Minden anyuka megszepult, felfrissult.:)

9 comments:

Sári Kata said...

Az lett volna meglepetés, ha kicseréled a lábvizet :))) Szerintem bucka létükre nem is értették volna miért... :)))))
Én is szeretem ezt a "lazaságot" itt a sulikban -a földönevést és a heti fejtetű riasztást kivéve-
Az biztos, hogy nagyon "cool"-ok!!! :)))

agica said...

Igen, ok a foldon esznek. Bar a Bendiek ovijaban asztalnal ettek NZ-n, de aztan a suliban a foldon ettek. Es itt is a foldon esznek.:)
Fejtetunk volt mar ket eve, most egy darabig kihagynank, ha lehet.
A labam meg nem "rugyezik'! Remelem, nem is fog!

Unknown said...

Én azért a helyedben rákennék egy tubus gombaölőt? Bőrre és körömre egyaránt! :))

Én tuti kicseréltem volna vagy nem teszem bele a lábam. A koszos dolgoktól kicsit hisztis leszek. :)))))

agica said...

Akkor itt nagyon hisztis lennel eleg sokszor.:)

agica said...

Miert nem szoltok, hogy egy csomo betut felrenyomtam es ossze-vissza irok?:) Kijavitottam.:)

Unknown said...

A címben még nem. :)))
Na jó, ez vicc volt, értem én a lényeget. :)))

agica said...

:)

Zafi said...

Nem semmi :D

Anonymous said...

Jó ez a körömlakkozás :)
Yvette

Post a Comment