Wednesday, April 28, 2010

Vezettem

Na, tegnap elmentunk vezetni Palival.
A bal oldali sebessegvaltas nem tul jo. Szivem szerint megfordultam volna az ulesen, es akkor a jobb kezemmel ment volna siman a dolog, csak ugye a kormanyzas okozott volna nemi nehezseget es az is, hogy akkor merre van az elore es a hatra.
Az is furcsa, hogy a sebvaltoval egy 40 cm sugaru kort siman leirok. Az anyosules es a vezeto ules is utban van, igy eleg nehez valtani, sot a karom sem eleg hosszu ahhoz, hogy kenyelmesen egyesbe tegyem a valtot.
De, hat ugye ne varjunk luxus csodat par ezer dollarert. Azt hittem, hogy a kis piros opel-em utan ide nekem az oroszlant is. Hat tevedtem.:) Meg edzodnom kell, de ezutan mar tuti hogy barmit elvezetek.
Szoval tegnap egyedul vezettem a bevasarlo kozpontig. Mire odaertunk (ot perc), ugy elfaradtam, mint aki 40 orat vezetett. Palinak is halalfelelme volt vegig.

Bementunk par ekszerboltba fulbevalot nezni, mert Adamnak elveszett a fulebol. A nyolcadik bolt utan meguntuk es bementunk egy muszaki kutyus boltba, ahol Pali vett valami kutyut a filmek tarolasara. Utana mentunk vissza a kocsihoz, hogy akkor megyunk haza. Akarjuk kinyitni, kulcs sehol. Eloszor azt hittem, Pali ugrat. Szokasa, hogy a tele kosar bevasaro kocsinal kozli, hogy : "Hu basszus, otthon hagytam a penztarcamat!" vagy ha ugyet intezunk, akkor az ahhoz nelkulozhetetlen iratokat "felejti otthon", a lenyeg, hogy en mindig edzesben legyek.:)
Aztan kiderult, hogy nem ugrat. Kulcs sehol. En emlkeztem, hogy bezartam a kocsit es a kulcsot atadtam Palinak. Termeszetesen o erre nem igy emlekezett. O a kulcsot nem is latta.:) Szoval tutira en voltam az, aki elhagyta a kulcsot, igy ismet elkezdtuk az ekszerboltokat vegigjarni, hogy veletlenul nem talaltak-e egy kulccsomot. Mar a boltok "vegefele" jartunk es meg nem talaltuk meg a kulcsot. Azutolso boltnal mar csak a Pali muszaki kutyus boltja volt hatra.
Hat lass csodat, a kulcs termeszetesen ott volt. De ugye Palinak fogalma nincs, hogy ez hogy kerult oda.:)
A lenyeg, hogy hazajutottunk.

Ma delutantol egyedul vezetek. Az "autos elet" itt nem annyira nyugis, mint Hamiltonban es Aucklandon volt, igy szoknom kell a dolgokat.:)

0 comments:

Post a Comment