Tuesday, April 27, 2010

Tiszta nyugat:)

Van netunk. El sem hiszem. Bar nem ADSL, de legalabb Pali tud dolgozni. Amig nem volt netunk, a kiwi ismeroseinkhez jart le naponta a varos masik vegebe. Annyit segitettek egy szo nelkul, hogy hihetetlen. Most azon torpolok, hogy mit vegyunk nekik, amiert Pali naluk lakott es amiert egy heten at hozzajuk jart dolgozni. Nekik ez tok termeszetes volt, meg kulcsot is kaptunk.:) Amikor elmentek ket napra, akkor mondtak, hogy ott a haz, barmikor mehet Pali melozni.

A jugo hentes a multkor adott ajandekba egy uveg gyalult tokot. Nem tudta, mi az es hogy mire jo es megkerdezet, hogy mi tudjuk-e. Elmondtam neki, hogy mit keszitunk belole es erre azt mondta, vigyuk el ingyen. Gondolta magaban, micsoda beluk van ezeknek a magyaroknak.:)
Nem volt tul bizalom gerjeszto az uveges tok, de elhoztuk. Par napja jott az otlet, hogy csinalok egy tokfozit. Kibontottam, megkostoltam es nagyon finom volt. Pont ugy volt ecetezve, sozva es kaprozva, ahogy szeretjuk. Csak egy rantast es habarast tettem hozza es ehettuk is. Bar csak ket fore eleg, ezert csinaltam tojasporkoltot is.

Tegnap elott atjottek az esztergomi szomszedjaink.:)
A gyerekek nem ismertek meg egymast, de azert osszemelegedett a ket csajszi. Kb. hat- het eve voltak jatszopajtasok, aztan Ok elmentek kanadaba. Harom eve osszefutottunk otthon a Dunaparton, amikor hazalatogattak. Azota viszont nem talalkoztunk, csak itt. Az elejen angolul beszeltek egymassal, aztan jott par magyar szo/mondat is.:)
Remelem, majd surubben lesz kozos programunk.

1 comments:

Unknown said...

Kicsi a világ. :)

Post a Comment