Thursday, April 15, 2010

Megint vendegeskedunk:)

Ez a legjobb az egesz koltozosdibe, hogy ilyenkor az embert meghivjak a kedves ismerosei, baratai kajalni.:) Holnap Erzsi Neniekhez megyunk csirkepaprikast enni tarhonyaval. Szoval melegvizes lebojt holnapig. "Unnepibb" kaja es raadasul nem is nekem kell megcsinalni. Vasarnap pizza, hetfon meg az Emirates vega kajajat fogjuk enni. Nem azert, mert vegak vagyunk, hanem mert nagyon szarok a repulos kajak (legalabbis ennyi repkedes utan) es a zoldseges eteleken nem lehet sok mindent elrontani. A masik ok meg az, hogy a vega kajat kb. ot perccel hamarabb hozzak ki.:)
Palinak konyorogtem, hogy ha jon elem a repterre, ne viragot hozzon reg nemlatott felesegenek (ugysem hozott volna:)), a gyerekeknek pedig ne csokit, hanem mindenkinek ko'ba'szt es szalonnat a jugo hentestol.

Amint odaerunk, "Szomszed Katat"el szeretnem csalni majd 'guberalni' es 'garage sale'-ezni. Nem veletlen koltoztunk a kozelukbe.:) Nem hagyom majd unatkozni (amugy marhan szokott a harom gyerek mellett.:)) Az is tok jo lesz, hogy csak reggel megkerdezem tole, hogy mit foz es en is azt fogom. Nem nekem kell majd kitalalni a menut. Remelem, hogy O nem ennek a forditottjat tervezi.:)

9 comments:

Sári Kata said...

Na most rájöttél a tervemre, akkor kell keresnünk valakit, aki lejelenti nekünk a napi menüjét :))) A turkálásba benne vagyok, igaz én már csak nosztalgiának szánom, mert már semmi nem fér el nálunk. Jaa, és Palidnak tegnap is kolbász szaga volt, úgyhogy nem hiszem, hogy azzal tudna várni :)))

agica said...

:))
A "kolbaszos" Palimat billentsd valagba helyettem lecci.:) Ha ott leszek,leszogelem a spejz-ot es senki nem ehet a kolbaszombol.:)

Unknown said...

Szétröhögtem magam.
És mi lenne, ha egyik nap egyik adná az ötletet és a másik főzne mindenkinek, a következő nap fordítva? :)))))))

Sári Kata said...

Jajjjj, még 5 emberre sincs kedvem főzni, nemhogy 11-re!!! :))) Az már egy focicsapat! :)))
Fizessünk be valami buckakonyhára, bár nem láttam
még "Mari néni konyhája" feliratot sehol sem. :))

agica said...

Nincs "Mari neni konyhaja"??????????
Akkor vissza az egesz, nem koltozunk!!:))

agica said...

Hella, en Kataekra nem fozok:)
Sok hust esznek. Pali mondta, hogy a hentesnel annyit vasaroltak, mint akik lakodalomra keszulnek.:))
Nem hsizem, hogy jo neven vennek az en kis borsofozi tukortojas kombomat.:)

Unknown said...

De akkor tippeket se tudtok egymásnak adni, ha ennyire más kajákat esztek. :)
Tessék, az ember ad egy jó ötletet, minden másnapotok szabad lehetne főzés szempontjából és nem tetszik egyik félnek sem. :)))))))

Sári Kata said...

Ami igaz, az igaz...az én családomnak "úribele" van. A 6 éves lányom is megjegyzi az egyszerű kajáknál, hogy:"ez nem is jó, mert nincs benne hús, anya tegyél bele és akkor megeszem." vagy: "anya, valaki kiette a húst az én tányéromból!" De azért egyszer-kétszer eszünk tojásos nokedlit, krumplistésztát, sajtos-tejfölös tésztát, krumplifőzit, sütőtöklevest és megesszük a borsófőzidet is Ágica :)))Komolyan mondom, hogy annyi csirkemellet ettünk már itt (mivel nincs egy jó és olcsó hentes, ahol egybekaraj lenne bőr nélkül, meg egybe sertéscomb stb.) hogy néha kotkodácsolunk, ha nem figyelünk oda :)))))))

agica said...

En Aucklandon vettem egybekarajt bor nelkul.Itt Hamiltonban csak boros van, de isteni egyben sutve. Plane a zsir, ami kisul belole:) Nyugodtan probald ki.
Jol bepacoltam elozo nap, teletettem a bore alatt fuszerekkel es fokhagymaval es foliaban sutottuk.
Tenyleg jo.

Post a Comment