Friday, April 30, 2010

Alma Park Zoo

Ma reggel kicsit koran keltunk. Az egyik szomszed macskaja vernyogott a masik szomszed kutyaja meg ugatott reggel hattol. De egy szot sem szolok, hiszen a beonk a negyedik emeleten nyomta a hetdallamos riasztot tele torokbol orakon at. Akkor maradt csendben, amikor kapott egy szolofurtot szemezgetni.
Szoval nem tudtam eldonteni, hogy a kutya vagy macska nyakat tekerjem ki eloszor, igy felkeltunk, de azert neha emlegettem a szomszedot, persze nem a neven. Reggeli utan elmentunk a "szemetdombra kapirgalni". Vettunk egy szuper irodai forgoszeket apanknak, hogy ne fotelban kelljen ulnie kulonbozo jogapozokban, amikor dolgozik, aztan vettunk par jatekot es egy extras kalitkat a csurinak vagyis a gyerekeknek. Magamnak nem vettem semmit, bar tudtam volna vasarolni, de szerencsere nem volt nalunk "sok" penz. Bankartyank meg nincsen, mert a bankunk uj-zelandi, igy csak hitelkartyaval tudnank vasarloni, azt meg nem tudom, hogy elfogadjak-e, de a bekesseg kedveert nem kerdeztem meg.:) Igy most rajtam sporoltunk, mert a mult heti garage sale-n mar vettem magamnak ket csetreszt, igy jobbnak lattam, ha most csondben maradok.
A gyerekek egyfojtaban beszeltek, hogy: "Oda nezz, de jo! Megvesszzuk? Azti, de szuper! Lecci vegyuk meg!" es hasonlok. Egy masik "gubis" ezt hallotta es odalepett, hogy milyen nyelven beszelunk. Mondtuk, hogy magyarul. Onnantol elindult a szoardat belole es a fel eletet elmondta. Tiz perc utan mi szep lassan elszalingoztunk, Palit hagytuk ott neki, mondvan o ugyis birja . Amugy Sydney-bol jott ide es nagyon kozvetlen volt.

A guberalas utan elmentunk az Alma Park Zoo-ba. Volt ott minden allatt, de a nap fenypontja a kenguru volt. Nemelyik ugy mozgott, mint akinek rossz a rugoja. Felig ugralt, felig vonszolta magat. Aztan amikor eleguk lett a zsivalybol es nyaggatasbol, akkor viszont ugy "pattogtak", mint kecskeszar a deszkan. Nagyon jopofa allatkak. Utana koalat es naposcsibeket simogattunk, majd a majmokban gyonyorkodtunk es ozikekek etettunk.

Hazafele bementunk Mango Hill-re korulnezni. Ott lattunk egy elutott kengurut, aki mar nem elt.:(

Kora delutan ertunk haza. Szerencsere a fasirt alapanyag mar ossze volt keszitve igy csak sutni kellett. Sajnos nem volt idonk kivarni, mire osszedobok koretnek valamit (a bejarononk meg epp szabadnapos:)), igy kenyerrel es a jugo fele kovaszos uborkaval ettuk. Mar nagyon ehesek voltunk.:) Nem tudtuk, hogy az Alma Park-ban van grill, igy suthettunk volna, ha viszunk magunkkal sutnivalot.

4 comments:

Anonymous said...

Hova mentetek kapirgánli, a recycling center-be?
Yvette

agica said...

Igen, annak a piac reszere. Itt Treasure Market a neve.:) Van ott minden, amit el tudsz kepzelni. Mi egy puccosabb keruletbe mentunk, ami tolunk nincs messze. Ebbe a keruletbe mentunk garage sale-ezni is. Ilyen helyen tobb a hasznalhato cucc. Bar koran kell menni, ha jot akarsz kifogni.:)

Anonymous said...

Agi leirod a negyedi gyerek nevét? Most láttam valamelyik képen először és teljesen elcsodálkoztam milyen nagy. Mindig Adamról, Brendaról meg Bendiről irtál, de a nagynak fogalmam nincs mi a neve :D

agica said...

Lóránd a neve es 15 eves lesz.
Kesz ferfi.:)

Post a Comment