Sunday, March 28, 2010

Nem remekeltem

Nem sikerult a vezetesem. Az utolso otodik percben elszartam egy U megfordulassal.
Egy masik autonak le kellett lassitania miattam. Hat ez elofordul eleg sokszor a kozlekedes soran sokunkal, de hat ugye ez vizsga volt.
Annyira izgultam. A vizsgabiztos odaallt a kocsi ele es mondta, hogy kapcsoljam fel a lampakat, mert megnezne, hogy jok-e. Aztan szolt, hogy az indexet is kapcsoljam be. Nana, hogy az ablaktorlot kapcsoltam be.:) Csoda, hogy a jo oldalra ultem be vezetesnel. Menet kozben osszekevertem a jobb es a bal kezem. Aztan kerdezte, hogy akkor most melyik jobb kezemre gondolok, arra, ami bal oldalon van? AAAAAAAAAAA! Arra, basszus. Szoval igy jartam.

Delutan megvigasztalodtam egy zacsko M&M csokigolyoval.:)

2 comments:

Gaabee said...

te most elvileg nem vezethetnél NZben? vagy miért kell uj jogsi? mármint gondolom nem fogadják el a magyart, eddig értem. de akkor hogy vezettél idáig? jaaa, hogy benzinnel megy a kocsi s nem jogsival? vagy?
mendms csoki golyók vagyunk. szines cukormázban, szájban olvadunk :)))))
s igen, családi hagyomány a hülyeség :)))) most ezt fogom dudolni EGÉSZ NAP!!!

agica said...

De, NZ-n egy evig jo a magyar jogsi. Mi evente hazajarunk, igy ahanyszor visszajovok, mindig egy evig jo. Pl. most juliusig jo. Szoval en lassan harom eve vezetek itt legalisan. Nekem csak azert kell NZ jogsi, mert azt be tudom cserelni AU-ra. A magyar AU-ban nem jo, csak harom honapig. Most en is enekelek, hogy erositsem a csaladi hagyomanyt.:)

Post a Comment