Thursday, March 4, 2010

Gazos kaja

Ma lazara vettem a dolgot es osszedobtam egy zoldbabfozeleket. Ugy dontottem, hogy "elgazositom" a csaladot, legalabb igy a hetvegen nem kell legyirto spray-t hasznalnunk.:) Palinak nem adtam, mert szokeseg ide vagy oda, magam ellen nem kovetek el merenyletet. Nehezbombazoval nem kekeckedunk.
Most eszembe jutott, amikor egyszer a Tescoban vasaroltunk es az apa csondesen, de azert nekunk hallhatoan "szellentett" egyet. Brenda (kb. 5 eves lehetett) felkacag: "Anya hallottad, hogy apa pukizott?" Na, a Brenda hangjara a bolt masik sarkaban levo penztarosok is felneztek.
Apum es a tesom sztorija is aranyos. Tesom ovodas volt es elmentek apuval a fogorvoshoz. Amig apunak kezeltek a fogat, tesom razenditett erre a kis mondokara: "Egyszer voltam nalatok, leszakadt az agyatok, recsegett, ropogott meg a sz@r is potyogott." A doktor persze kerdezte, hogy: "Hat ezt meg hol tanultad?" Apu zavaraban ravagta, hogy: "Mennyi mindent tanulnak ezek a mai gyerekek az ovodaban...!De meg be sem tudta fejezni a mondatot, mert tesom gyorsabb volt es rakontrazott, hogy: "Az apukam tanitottaaaaa!" Na szep kis bagazs.:)
Nekunk noknek nincs ilyen sztorink (vagy legalabbis lapitunk rola:)).
Vacsira langost sutottem, megpedig azert, mert ma itt alszik Brenda egyik maori baratnoje. Mivel eddig minden vendeg "rahuzta" magat a langosra, gondoltam, kiprobaljuk. Hat O sem volt szegyenlos, nem kellett ketszer kinalni (pedig ott volt mellette a Domino Pizza, amit delutan rendeltem). Szoval a langosban mindig bizhatunk.:)
Megirtuk a leveleket a szolgaltatoknak, hogy aprilsi 19-tol kapcsoljanak ki mindent a hazban (TV, villany, gaz, telefon/internet). Kiderult, hogy a TV-seknel pl. 28 nap a felmondasi ido. Ez eleg hosszu. Azt hittem, eleg ehhez par nap. Meg jo, hogy idoben kezdtuk.:) Voltam a bankban is, befizettem az ausztral lakberunket. Ket heti osszeget kellett fizetnunk, plusz volt valami kezelesi koltsegunk is a bank fele. Majd meg a bankszamlakat kell majd megszuntetni.
Egyik nagyon kedves kiwi ismerosunk (Kylie), aki bo egy eve Brisbane-ben el, ma meglatogatott minket. Ezen a heten itt van Zelandon es volt olyan kedves, hogy elhozta Tomi cicanak a ketrecet, amiben utazni fog majd a repcsin. Mutattam Tominak, beletettem, hogy megszemlelje, de nem volt elragadtatva tole. Kylie-nak tavaly a kutyaja utazott ugyanebben. Szerencsere kis csivavaja van, ugyhogy nem fog a ketrec "lotyogni" a macskan. Hetfon meg talalkozunk reggel ot orakkor. Uffff:) Akkor indul vissza Brizibe es megkert, hogy dobjuk ki a repterre.


3 comments:

Unknown said...

Nagyon jót nevettem a pukis történeten. :)))

Nekünk a kicsi szokott elkezdeni harsogni akárhol is vagyunk: ki vóóóóót az? Apaaaa, Te vóóótá? :)))

agica said...

Nalunk Brenda folyamatosan beszel mindenkivel es fulel mindenre.
Nagyon kell figyelnunk, mirol beszelunk elotte, mert amirol o tud, arrol mindenki.:)

Anonymous said...

Hát régen röhögtem ilyen jóízűt mint most ezen. Ráadásul állítólag gyerekkoromban teljesen ugyanez történt meg. Csak éppen akkor a nagyapámmal voltam a boltban és a pénztárnál a következő mondóka került a porondra:
"Csicseri borsó, kiskorsó ... menyasszony segge koporsó"
Gyakran szóba kerül a családi összejöveteleken.

Szilárd

Post a Comment