Monday, February 15, 2010

Vegso simitasok...

... Bar attol meg messze vagyunk szerintem. Eddig repulojegy utan rohangaltam. Marmint virtualisan. Talaltam egy hihetetlen birkaturelmu repjegyest (mirek@thetravelbrokers.co.nz), aki vegig kitartott mellettunk es 77 -szer modositotta a foglalast egy zokszo nelkul. De szerintem, most, hogy megszabadult tolunk, pezsgot bont. Sot, sztem az az e-mail cim, amit fent irtam, lehet, hogy mar nem lesz ervenyes.:) Vegul is az Emirates-re esett a valasztasunk. Veluk meg nem repultunk, igy itt az ideje, hogy kiprobaljuk a konyhajarol hires tarsasagot. Veluk 30 kg a sulyhatar, ami 180 kg-ot jelent a mi esetunkben, plusz kezipoggyasz. Szoval, durvan 240 kg motyot tudunk atvinni.
Azon is vivodtunk, hogy egyutt menjunk at vagy kulon. Aztan a kulonre esett a valasztasunk. Elkepzeltem magunkat abban az esetben, ha egyutt megyunk at, es egy potkocsis IFA-val elvisznek minket a repterrol a szallasra, ott meg lecuccolunk a motyonkkal es utana elkezdunk rohangalni, hogy vegyunk egy autot, amivel megyunk hazat nezni, majd ha az megvan, akkor irany vele evoeszkozoket, tanyerokat, poharakat, asztalt, mosogepet, hutot, felmosot es vodrot, parnakat, paplanokat, matracokat/agyakat venni. Aztan ezt felallast el is vetettuk, de nagyon gyorsan.:) Igen, bevallom, nem vagyok eleg bevallalos.:) Amikor ide jottunk, akkor is Pali jott elore es o rendezett el egyedul mindent, amig mi a gyerekekkel otthon nyugodtan jatszotereztunk.
Nem hiszem, hogy ez nekik egy hu de nagy elmeny lenne, ha (legalabb) egy heten keresztul cincalnank oket magunk utan. Meg nekunk sem.
A lenyeg az, hogy meg a tel elott utra kelunk. Ezt most ugy irtam, mintha hu de nagy tel lenne errefele.:) Igy jol hangzik, hogy a nappali csucshomerseklet 15 fok korul van telen. De amikor reggel 0-2 fok van (volt -5,-2 is) es a furdoszobaban latod a lehelleted reggel, az mar nem jo. Sot, nagyon rossz. A WC deszkank "bundakabatot" kapott, hogy ra tudjunk ulni reggelente. A tellel amugy nem lenne bajon (a sok esot leszamitva), ha egy jol megepitett, meleg hazban kene atveszelnem.
Ma pizzat sutottem. Nagyon regen nem csinaltam, valahogy mindig elmaradt. Maradt gomba a hetvegerol, igy jott az otlet. Jamie O.-nek az Olasz kajak cimu szakacskonyveben nagyon jo tesztarecept van. Vagyis nem csak az, hanem ezer mas finomsag is.:)


1 comments:

separate said...

Irigy vagyok.
De jó lesz nyárra Anglia is....

Post a Comment