Saturday, January 23, 2010

Recept csere-bere

A minap Gabi beavatott egy recept csere-bere jatekba. Orultem neki (koszi Gabi:)), mert az uj es egyszeru receptek mindig jol jonnek. Sajnos akiknek tovabb kuldtem (tisztelet a kivetelnek), kevesen szantak ra magukat a jatekra. De! Azert elkezdtek "szallingozni" a finomabbnal finomabb recepteket tartalmazo emailek.:)
Tegnap kibontottuk a Gyozoektol kapott Chianti bort. Annak ellenere, hogy en nem hallottam errol a borrol, Olaszorszag leghiresebb bora. Mindig tanul az ember.:) Amire felkaptam a fejem, hogy "hordo ize" volt a bornak. De nagyon. Ilyet en meg soha nem ereztem boron. Gyonyoru melyvoros szine van. Nekem nagyon szaraz es fanyar az ize, de nagyon finom.
Delutan elvisszuk a negy gyereket moziba. Mi nem maradunk bent az eloadason, csak ok. Addig mi regeneralodunk egy kave felett.:)

0 comments:

Post a Comment