Sunday, January 17, 2010

Itt a piros, hol a piros

Tegnap autot takaritottunk. Csilli villi lett mind a ketto. Az en piroskamat meghirdettuk eladasra. Kicsit dragabban hirdettuk, mint amennyiert vettuk (masfelszeresere). Gondoltam, eltart majd egy-ket honapig, mire elkel. Ha meg az utolso pillanatban akarjuk eladni, akkor meg majd nem fog kelleni senkinek, vagy nagyon olcson kellene kinalni.
Szoval tegnap este feltettem a hirdetest a"helyi Vaterara". Ma reggel irtak, hogy jonnek megnezni. Mentek egy kort vele es azonnal elvittek. Nem hittem el. Egyik szemem sir, a masik meg nevet. Erre nem keszultem. Ott alltam es nem tudtam kezelni a helyzetet. Mondtam a nonek, hogy en azt sem tudom, hogy kell itt eladni egy autot, mert meg soha nem adtam el egyet sem. Azt sem tudom, hogy mi van ilyenkor. Hol mit kell kitolteni, alairni. Nem beszeltunk errol Palival. Vegul is nem volt bonyolult a dolog, vagyis pofon egyszeru az egesz.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen kapos lesz a draga.:) Szoval most egy autonk van. Na persze, utcara nezo ablakokkal es csokival a kesztyutartoban senki nem birt ellenallni neki.:) Egy 15 es fel eves sracnak vette meg az anyukaja. Nagyon tetszett nekik. Igazi csajozos auto.:) Mar csak egy napszemuveg kell a csavonak, a konyoket kiteszi az ablakon es mehet is, mint a nagyok.:) En meg inenntol rolival vagy gorkorival jarok majd dolgozni bicikli hijjan.:)

4 comments:

Sári Kata said...

Na mindjárt tudsz az árából Ikeás ágyakat venni. :)) És egész jó kiegészítős boltok is vannak, ha sikerül eladni a másikat is........ :))))))

agica said...

A masikra mar szemet vetett az egyik ismerosunk. De azt majd tenyleg csak az utolso nap, mert kulonben nagy bonyodalmak lennenek:) (vagyis megnagyobbak:)))

nzer said...

jaj,jaj,jaj,jaj, négyszer jaj:-))), az ember szeretne valamit, aztán kiderül, hogy olyan nehezen válunk meg tárgyainktól, érzem a szomorúságot a lelkedből, de hát mit csinálj ha a nagyobb szigetre akartok relokálódni. És ha utolsó nap kicsi áron adtad volna el, akkor nem fájt volna a szíved (mégjobban) ? Egyébként milyen model volt ez ?

agica said...

Ez egy oregecske Nissan NX coupe volt.
Ezen kivul semmi mast nem tudok rola:))

Post a Comment