Wednesday, December 2, 2009

Nyakunkon a hetvege

Ma esz nelkul takaritottam es mostam (vagyis a gep). A kinott ruhakat elcsomagoltam es majd bebobom oket a ruhagyujto kontenerbe. Remeljuk, hogy oda jut, ahol szukseg van ra.
Gyors kajat csinaltam, amolyan daras tesztat.:)
Ma delutan vegre eljutottam a fodraszhoz is. Holnap reggelre volt idopontom, de az uj munkahelyemen trening lesz pont abban az idopontban, igy betolakodtam magam ma delutanra a holnap helyett.
Szombaton jon a vendegsereg "gulyaspartyzni". Meg egy szal repat sem vettunk, ugyhogy mozgositani kell magunkat. Radasul en szombat reggel dolgozok, bar megszakadni nem fogok, mert reggel 10-re mar vegzek is. Ahogy ismerem nepes csaladom, ok akkor fognak kiugrani az agybol (amikor meghalljak a garazsajto hangjat), mintha mar orak ota fent lennenek es serenykednenek a lakasban.:)
Az ido valtozatlanul esos. Szegeny napocska probalkozik, de eddig nem jart tul sok sikerrel. Egesz heten esett es nem sok joval biztatnak az idojaras jelentok. Mar az sem kell, hogy susson a nap, de legalabb szombaton ne essen az eso es nem fujjon a szel.
Kedd nyilt nap lesz a Bendi sulijaban. Megismerhetjuk a tanitonenit es a leendo osztalytarsakat.
Remelem, minden okes lesz es a tanitoneni is olyan lesz, akit el tudok kepzelni a "gezenguzakitapapamamakezehuz" gyerekem melle.
Este megyek es lazitok egyet a "noklubban". Lehet, hogy jogaznom kene, mert akkor talan a hazautakat is jobba viselnem a repulon. Bar most talaltam egy jaratot, amivel nem csak egyszer tudunk megallni par napos nyujtozasra, hanem akar haromszor is. Az mar ugy egesz elviselheto.

2 comments:

Sári Kata said...

Átküldenéd nekem ezt a légitársaságot, ha van időd? - ráér a gulyásparty után is!
Érdekes, mert nálunk meg vasárnap lesznek vendégek és én is főzök gulyást is. :)

agica said...

Hello

Emirates:)

Post a Comment