Saturday, October 31, 2009

Tortenesek

A multkori orvosos eseten kivul meg ket "erdekes" szituba keveredtem. Az egyik ideerkezesunk utan negy honappal tortent. Nyakunkon volt a karacsony es az autobol meglattunk egy sracok, aki fenyofat arult az ut szelen. Megalltunk, kiszalltunk es elkezdtunk fenyot valogatni. Egyik tul kicsi volt, a masik tul nagy, a harmadik ferde, a negyedik nyeszlett, ahogy ez ilyenkor lenni szokott.:) Vegul sikerult kivalasztanunk egy szep fenyot, amit honuk ala kaptunk es odavittuk a sracnak, hogy fizteni szeretnenk. Erre o azt mondta, hogy:"tventi baksz". Mondom magamban, hogy okes, de hogy jon ide most husz doboz. Nalam nincs egy sem. Bokdosom Palit, mikozben O fizet, hogy mi van azzal a husz dobozzal?? Lemaradtam valamirol? Aztan megnyugtatott, hogy nem. Mondta, hogy a buck dollart jelent a szlengben. Most mar ezt is tudom.
A masik kinos szitum az aprilisi nogyogyaszati rakszuresen tortent. Ott egyedul voltam, mert az egy korai idopont volt es Pali dolgozott (azota csak kesoi idopontban megyek barhova es mindenhova cincalom) Megvolt a fix idopontom a szuresre. Idoben ott voltam, jott a noverke, nagyon kedves volt (itt nem orvos csinalta a szurest nekem, hanem nover). Megkerdezte, hogy szeretnem- e igenybe venni a furdoszobat. Mondtam hogy nem, rendben vagyok. Mondta, hogy akkor menjunk be a vizsgaloba. Bementunk, de mondta, hogy meg ne vetkozzek, mert feltenne par kerdest, mert meg nem vagyok regisztralva naluk. Jottek az altalanos kerdesek, hogy: mi a neve, mikor szuletett, van-e/volt-e panasza, menstruacioja rendben van-e, csaladban van-e kronikus vagy ilyen olyan betegseg, esetleg orokolt nyavajak stb, aztan jott ez a kerdes: "do ju hev sziksz?" Ulok nyugiban es varom a kerdes veget, hogy megis mibol van nekem hat, mire kivancsiak...A kerdes vege nem jott, azt hittem, hogy nem figyeltem elegge es lemaradtam rola, igy rakerdeztem, hogy elnezest, nem ertettem a veget, legyen kedves megismetelni. Mosolyog es megint megkerdezi, hogy: "do ju hev sziksz?" Akkor egyertelmu volt, hogy nincs folytatas, igy megkerdeztem, hogy oke, de mi van a hattal (what about sziksz?). Noci ramez es elkezdi mondani: "when you and a man are together and having a "sziksz"...Na, abban a pillanatban esett le, hogy ez nem hat, hanem szeksz.:) O arra volt kivancsi, hogy elek-e nemi eletet. Ciki szitu, hogy ennyi ido utan elcsuszok egy kerdesen, de van ez igy. Nem tudom, mit gondolt rolam:), igazabol nem is lenyeges, nem leszek tole se tobb, se kevesebb. Aztan mondtam, hogy igen, ferjnel vagyok, nem valtogatom a partnerem.
A kiwi angolban az e betut a helyiek i nek ejtik. O egy kiwi noverke volt kemeny kiwi akcentussal. A Brendat is Brinndanak hivjak:) Bendit meg Binndinek. Jol megnyomjak az n betuiket.

1 comments:

Gaabee said...

jo lenne minden napot valami hasonló történettel kezdeni :)
a nevetés nagyon jot tesz a lelkemnek :)
(most rám is fér)

Post a Comment