Tuesday, October 20, 2009

Fogas kerdes

Mostanaban annyi tervem van a jovo evre. Csak nem tudom a sorrendet. Jo lenne egy tanacsado.:)
Tobb, mint ket eve elek angol nyelvetuleten, de a 'pull' es a 'push' szot allandoan osszekeverem, ha az ajtora van kiirva. Amikor sietek es ajtot kell nyitnom, a legtobb esetben a pullnal megfejelem mig a pushnal ki akarom szedni a helyerol. Mindig elmondom magamban, hogy melyik mit jelent, de egyszeruen egy varatlan helyzetben tuti megcserelem. A nyelviskolaban mar nem is merek a recepcios szemebe nezni.:) Felek, hogy egyszer megkerdezi, hogy mi a fenet keresek itt? Nemreg kaptam egy uj klienst. Szinte az osszes "emberemnek" mufogsora van. Ehhez hozzaszoktam, nincs vele gond. Nem egy felemelo latvany, de hat legtobben nem usszak meg:). Furdetes utan mondta nekem, hogy szeretne megmosni a fogait. Mondtam neki, hogy "hagyja csak a csapban, majd en megmosom neki". Zavartan ramnezett en meg vissza, aztan kiderult, hogy nincs mufogsora...
Sajnos nagyon gyakori felenk az apolatlan fogazat. Most enyhen fejeztem ki magam. Nagyon draga a fogorvos es az emberek huzzak, halasztjak es elobb- utobb nagyon taszito lesz. Soha nem felejtem el, az egyik interjun a manager elmosolyogta magat es a fekete, szuvas fogai "kivillantak" a szajabol. Azert talan egy manageri fizubol meg lehetett volna elozni ezt. Bar ugye nem illik masnak a zsebeben turkalni, de ez gaz. A rakszurest vegzo noverkenek ugyanilyen fogai voltak. Es a tobbi sok, akikkel nap mint nap talalkozok az utcan, boltban, iskolaban. Persze, ilyenkor mar lehet jajgatni, hogy nagyon draga lenne, meg nincs ra penzem...Csak azt nem ertem, hogy amikor egy makszemnyi lyuk kezdodik, miert nem lehet akkor megelozni azt, hogy nagyobb legyen?

0 comments:

Post a Comment