Wednesday, October 7, 2009

Melyik a rosszabb?

A hisztis no vagy a duzzogo pasi? Nekem, mint nonek a duzzogo pasi.:)
Este gyorsan osszedobtam egy hazi sargabarack lekvaros buktat. Imadom. Gyermekkorom egyik ize (a sok kozul). Meg juliusban hoztunk ki 20 uveg lekit, amit anyum tett el nekunk. Ma szamoltam, mar csak ot uveg van. Azt hiszem, holnap elasom a kerteben oket. Nincs jobb a hazi sargabarack lekvarnal. Minden cseppje aranyat er. A bolti pancsokat nem szeretem, akarmilyen jo minoseguek is, ossze nem hasonlithato a hazi lekvarral. Szoval megvan a reggelink holnapra, hacsak valaki az ejszaka leple alatt le nem somfordal a konyhaba es fel nem falja a buktakat. A macskat kidobtam. Biztos ami biztos.

2 comments:

Jakab Timi said...

Szia!

Bukta receptet lehet kérni?Lekvárt nem merek?
Üdv.:Timi

agica said...

Hello

Ez egy regi szakacskonyvbol van, de ezt a receptet nagyon szeretem. Es ugye a jart utat a jaratlanert soha fel ne add:)
Tesztahoz:
50 dkg liszt
3 dkg eleszto
3 evokanal porcukor
2 tojassargaja
2-3 evokanal olaj
csipet so
tej
Toltelekhez:
lekvar:)

A cukorral izesitett langyos tejben megfuttatjuk az elesztot, majd az egesz cuccot osszedolgozzunk a tobbi hozzavvaloval. A tej mennyisege nincs megadva, de azt irja, hogy ne legyen lagy a teszta.
En kenyersutoben dagasztottam es kelesztettem.

Post a Comment