Tuesday, October 6, 2009

E.T.

Kitort az E.T. laz. Ki nem ismerne a kis edest.:) Talan eletem elso mozifilmje volt. A mult heten kivettuk a kolcsonzobol DVD-n. A nagyok mar lattak, de gondoltam Bendi is kivancsi lesz ra. Az am! De, meglatta a boriton az E.T. ujjat es onnantol hallani sem akart rola. Fel kellett tennunk szegeny E.T.-t a huto tetejere. Tegnap lejart a kolcsonzesi hatarido, igy vissza kellett vinnem a DVD-t. Levettem a hutorol es elindultunk Bendivel a kolcsonzobe. Gyalog mentunk, mert nem esett az eso. Ez mostanaban ritka, igy meg kell becsulnunk.:) Utkozben beszelgettunk. Szoba jott E.T. is. Elmeseltem, hogy milyen jo baratok a kisfiuval. Ha bibije van, E.T. meggyogyitja az ujjaval:) Na, itt jott a fordulat. Feluton kozolte, hogy ne vigyunk vissza E.T.-t, mert O megnezi. O nagyon is szereti E.T.-t es mar nem fel tole. Szoval ismet kikolcsonoztuk.:) Azota E.T.-vel kelunk es fekszunk. Amugy nekem ez egy nagyon kedves kis film. Anno volt egy E.T. figuram is a Moncsicsik mellettt.:) Mostanaban nem igen lattam E.T.-t. Igaz, nem is kerestem.:) Ha sikerul talalnom valami kis helyeset, meglepem vele Bendit karacsonyra.

Gabinal olvastam, hogy lemaradtam a Klari Angyikam csokis , alkoholos tortajaraol. Klari (Gabi anyuja) a nagy csalad tortamestere. Mindig van/volt/lesz:) "batorsaga" belevagni barmilyen torta elkeszitesebe. Gabi megsugta, hogy az ALDI-ban van karamellas cukor.:) Sajnos itt tobbek kozott ALDI sincsen, de majd ha otthon leszek, bekaramellazok.:)
Tegnap elvittuk a fiukat es a lanyt uszni (mar Brendus is jar). Bendi addig nyuzott, hogy ot is irassam be, mert uszni szeretne, hogy megkerdeztem az egyik edzot, hogy jarhat-e a lelkem. Egybol "felkaptak" es vizre tettek.:) Tiz percet volt a vizben az edzovel, aki felmerte ot. Megneztek, mennyire magabiztos a vizben. Ezzel nem volt gond. O egy vizibolha es rozmar keverke.:) Szoval kaptunk egy kedves edzo nenit, aki ezentul keddenkent jatekosan tanitgatja majd Bendit kulonbozo technikakra, amik majd az uszas alapjai lesznek. Pont jo, mert a nagyok is kedden, csutortokon es szombaton jarnak edzesre, igy nem kell Bendi miatt kulon elmennem az usziba.

0 comments:

Post a Comment