Tuesday, September 29, 2009

Derekfajosan

Tegnap a lanyom a baratnojevel ujrelesztett egy kiskacsat, akit a vizbol mentettek ki. Fogalmam nincs, mi tortent:) A kacsat hazahoztak, de mondtam nekik, hogy a macska nagyon boldog lesz, ugyhogy jobb, ha visszaviszik a vizre. Most, hogy szunet van, nagyon raerek.:) Sutottem sos perecet. Azt a klasszikus fele sos perecet, amirol olyan jo lecsipegetni a sot:) Tegnap becsipodott valami a keresztcsontomnal. Most jajgatok.:) Nagyon nehezen megyek es nagyon nehez a leules es felallas. Az autoba valo beulesrol mar nem is irok. Pali azt mondta, ugy nezek most ki, mint 20 evvel kesobb. Kaptam tole ket es fel vietnami balzsamos masszast. A gyerekek elvezik a szunetet. Most egyedul vagyok itthon, mert elmentek a helyijarattal a helyi plazaba (ne egy Wested City-t kepzeljetek el). Egy emeletes kis akarmi es delutan 5-kor minden bezar. Ettol en kesz vagyok. Szoval ha ruhat, cipot vagy akarmit akarsz venni, akkor vagy a hetvegedet aldozod ra vagy szabadnapot veszel ki. Igaz, az egyik aruhaz nyitva van keso estig es ott lehet venni cipot es ruhat, de az olyan, mint a Tesco vagy Auchan vagy akarmi. Szoval altalaban nem ott vesz az ember cipot es ruhat. Mindegy, ez az amit soha nem fogok megszokni. Vagyis nem akarok:)

0 comments:

Post a Comment