Monday, September 28, 2009

Repul az ido

Reginara probaltam vadaszni, de ugy latszik, megint egy idoben dolgoztunk:)
Hihetetlen, hogy amiota visszajottunk, megint eltelt egy iskola term. Most ket het szunet van es utana kezdodik az utolso term. Aztan vege az evnek. Soha nem ereztem ilyen gyorsnak az idot. Biztos a tervek miatt van:) Ha nem talalnak ki allandoan valamit, akkor talan kicsit lassabbnak ereznem.
Szilvasgombocot csinlatam ebedre. Na ez az, amit nem lehet elrontani, mert ha el lehetne, akkor nekem mar regen sikerult volna. Ezen a hetvegen megszabadultunk par szamitogepes kutyutol. Lassan a szonyegeim is sorra kerulnek. Persze nem mind! Azt azert nem:) Az egyik szonyegunket imadom. Otthonrol hoztuk egeszen ide a vilag vegere. Bar jobban orultem volna, ha o hoz ide engem:).
Sajnos az utobbi bo egy hetben olyan ramaty ido volt, hogy borzalom. Ha valakinek van fogalma a sok esorol, akkor az felejtse el nyugodtan:) Delutan megyek edzesre a fiukkal, addig meg hazimunka. Megvettem az itteni kresz konyvet igy talan meg lesz idom levizsgazni, amig itt vagyunk. Az elmeleti vizsgara kerhetek magyar tolmacsot, igy valoszinu, hogy elni fogok a lehetoseggel:)

1 comments:

Regina said...

Én is vadásztam rád, de nem vagy meg.
Éjszakázom...

Post a Comment