Thursday, August 13, 2009

Egy kicsi mozgas mindenkinek kell, a karosszekbol alljanak most fel! Ez a kis torna nehany percen at, ne tessek felni, senkinek sem art!

Ttütttütürürüm ttüttütürürüm ttüttüttütü...

A mai nap is ugy kezdodott, mint a tobbi...

Nagy nehezen kiimadkoztam magam az agybol 7.15-kor. Magamrahuztam a szokasos "ruhaadagomat". Vastag harisnya, farmer, 2 zokni, triko, pamut pulcsi, kotott garbo, kotott kardigan, sal es csizma. Napi 6 orat ulni egy "hajszaritoval" futott teremben nem tul melengeto erzes. Pentek reven eleg nehez razodtunk bele a tanulasba. Ebedszunetben a tajvani csoporttarsam mondta, hogy az egyetemen minden penteken 1.30-tol 1 oras aerobik edzes van 3 dollarert es menjek el vele ma. Mivel eleg "feszesen" voltam feloltozve es pechemre epp edzoruha sem volt nalam (pedig eddig minden nap hordtam, hogy hatha betevedek egy aerobik terembe:)) ezert ugy dontottem, hogy elmegyek vele megnezni, hogy milyen az edzes. A suli 2.30-ig tart, igy kicsit hamarabb eljottunk az orarol. Bementunk a terembe, ahol meg nem volt rajtunk kivul senki. Szep lassan elkezdtek szalingozni az emberek. Jott egy kinai, meg egy, aztan meg egy es igy tovabb...14. kinainal eszrevettem, hogy itt is en leszek az egyetlen "feher". Mivel itt most mindenkinek kinai az anyanyelve, igy azt hasznaltak. Osszesegeben 3 dollarert egy ora ugrabugra es egy ora nyelv egesz jo:) Szoval megerkezett az edzonk is. Helyes kis sportos kinai lany, akinek ott figyelt a pom-pom a hona alatt:) Elkezdodott az edzes. Engem is beallitottak. Ott figyeltem, mint egy mischlen baba. De aztan jott a mozgas! Mintha mindig ezt csinlatam volna:) Minden 4. perceben levettem egy ruhadarabot ugrabugra kozben. Felidoben mar egesz jol ereztem magam, mar a karomat is be tudtam hajlitani. Az edzes elso feleben aerobik es kinai nyelv, a masodik feleben joga es kinai nyelv volt. Joga alatt kicsit nyujtottunk es lazultunk. Nekem az utobbi ment konnyebben:) Osszesegeben jo volt ez a kis mozgas. Megtanultam "parig" szamolni, tudom, hogy a "fel-le" mit jelent, ugyhogy jovo heten is megyek.
Ez a kis torna ugye jo esett?! Mindenki frisebb, fiatalabb lett! Mozgasra 5 perc nem is nagy ido es minden este ismetelheto!
Ttütttütürürüm ttüttütürürüm ttüttüttütü...

0 comments:

Post a Comment