Sunday, February 27, 2011

Csuszdapark (wet and wild)

Tegnap lementunk Gabiekkal a csuszdaparkba.
Nagyon szuper csuszdak vannak, nagyon elveztuk. Ami itt is nagy hatrany, hogy iszonyu tomeg van es minden csuszdahoz fel orat kell sorban allni. Ket csuszdat nem mertem kiprobalni. Az egyik az Aqua Loop nevu tekerveny, a masik meg egy szabadeseshez hasonlo nekem 90 fokosnak tuno csuszda. Ez van, oregszem en is.
Sajnos a park is bezar ot orakkor, mint altalaban minden mas.
Hazaindulas elott kicsivel elmentem wc-re. Sorban alltam vagy tiz percet, mert nem volt szabad wc es kozben azt neztem, hogy akik vegeztek a dolgukkal, kezmosas nelkuk hagytak el a helyiseget. Dobbenet. De hat ugye itt az ovodaban nem tanuljak, az iskolaban nem tanuljak, magatol meg nem jon ra az ember, hogy talan pisi/kaki utan jobb lenne, ha megmosna a kezet.
Fenykepek nem keszultek, mert nem mertuk felugyelet nelkul hagyni a gepet (hatha melletesznek egy masikat) igy azt betettuk az ertekmegorzobe es ahhoz nem volt kedvunk, hogy oda-vissza rohangaljuk a geppel.

0 comments:

Post a Comment