Thursday, January 27, 2011

Viragok

Vettem par "mini" szobanovenyt.
Vettem meg foldet es kis palanta edenyekbe elultettem az otthonrol hozott paprika magokat. Remelem elobujnak.
A hazrol tettem fel par kepet ebbe az albumba (valahol a vegen lesznek).

Amiota itt vagyunk Brisabne-be, nem sutottunk kenyeret. Mar otthon beszeltunk rola, hogy jo lenne, ha megint elkezdenenk, (vagy folyatnank). Ma reggel bekeszitettem a kovaszt.

Most viszonylag kozel lakunk ahhoz az uszodahoz, ahol van vizilabda edzes. Lorand a tanev elejen csatlakozott is a csapathoz. Nagyon orul, mert az uszoedzeseket mar kicsit unta, de az uszas nagyon jo dolog, igy mennie kellett. A vizilabda heti ketszer van es alkalmankent masfel oras. A labuk nem er le a vizben, igy taposnak vegig. Az elejen kint a fuvon gyakorloljak a passzokat, aztan a vizben is, aztan jon a merkozes.:)
Az edzere jar egy magyar srac is, akinek a szuleivel ott ismerkedtunk meg.
Adam maradt az uszasnal, nincs kedve vizilabdazni. Bendi most tanul uszni, talan most mar eleg nagy ahhoz, hogy megtanulja a tempokat.
Brenda tancolni szeretne ebben az evben. Meg nem talaltunk a kozelben helyet, de majd kialakul.

A hazat belaktuk, eddig ez a legjobb "hazunk" (remelem, meg lesz par ehhez hasonlo). Nincs sok butorunk, annyi van, ami epp kell. Nem is tervezunk komolyabb butorvasarlast, helyette inkabb egy utazasra koltenenk. Abbol sosem eleg.:)

Szingapurrol nem irtam, mert annyi mindent lehetne irni rola, hogy emiatt el sem kezdtem.
A legjobb helyek egyike, ahol eddig voltunk. Nagyon tiszta, nagyon rendezett es nagyon sok a zold resze. Itt Brisbane-ben egy gyorsetterem vagy egy buszmegallo korul szetdobalt szemet van, addig Szinagapurban mukodik, hogy nem szemetelnek. A metrojuk nagyon tiszta. Egy het metrozas alatt nem lattunk a metron illetve aluljaroban embert enni. Ki van irva, hogy tilos es ezt be is tartjak. Brisbane-ben az elso nap vonatra ultunk, mentunk az autonkert. Par megallo alatt ket ember tomte a fejet annak ellenere, hogy ott logott a tabla, hogy nem lehet enni.
A szingapuriak vagy nagyon szeretik az orszgukat, vagy a buntetesnek van ekkora visszatarto ereje. Amikor a repterrol elindultunk a hotel fele, Brenda szaja tatva maradt. Bamult ki a kocsi ablakan es azt mondta, hogy: " Anya, ez nagyon gyonyoru! Ezt biztos nagyon tisztelik!":))

4 comments:

Zafi said...

Most nézem már visszajöttetek. Jók a képek. Minket is nagyon zavar a szemét! Én nem tudom megszokni! Azért nem , és idegesitő nagyon (szép szavakat is irhatnék ennek pontosabb kifejezésére), mert lehetne ez jobb is, ha törödnének vele, de mindenki szarik mindenbe én úgy látom. Sokszor tenyérbemászó már ez a helyi nem törödömség és olyan EU feelingem van. Nálunk emiatt gyakori a kérdés: menni vagy maradni? De sajnos a világ legtöbb részén ez igy müködik, nincs visszatartó erő. Túl nagy a szabadság. Singapore-ban még halálbüntetés is van. Ebből következtetni is lehet egy fajta szigorra is legalább, ami szerintem nagyon jó dolog.
Singapore-ba még nem voltunk, de biztos megnézném, mert csak jókat hallottunk arról a helyről.

agica said...

Nalunkm is felvetodott a menni vagy maradni. Azert dontottunk a majdani menes mellett, mert ami itt van, az nem az, amiert maradnank egy eleten at.
Az itteni fiatalok szornyuek. Pialnak az utcan, szemetelnek, celtalanul lodorognek, vagy apuci autojat elkotik es nyomjak a gazt.

Zafi said...

Most nézem csak a pólót! hát nagyon jó és találó! Ide sem ártana!!! A kiwiknél legalább már láttam nem egy ilyen dolgot : be a tidy kiwi emblémák, pólók.
Az a baj itt ez is hozzátartozik a "no worries" szemlélet módhoz. Csak azt nem értem EZ hogy lehet sok ideérkezettnek a netovábbja hely és cool viselkedés. Vajon ők is ezt gyakorolják?

agica said...

Sok helyrol erkeznek ide az emberek. Van akinek ez a netovabb.
A kiwik sokkal de sokkal ontudatosabbak, nyitottabbak es baratsagosabbak. En is lattam olyan kiwis feliratokat.:)

Post a Comment