Saturday, January 29, 2011

Uj szerzemeny














Nemreg irtam, hogy nem koltunk nagyobb butorokra. Ma veletlenul belebotlottam egy kihagyhatatlan ajanlatba. Bendi nagyon boldog vele.

A malacok is kaptak egy "kifutot", mert a lakasban nem lehetnek (nem engedem, mert budik).

Tegnap elmentunk csavarogni Gabiekkal, feluton osszefutottunk Ilonaekkal es onnantol egyutt folytattuk a nap hatralevo reszet.

Valamelyik nap tarhonyashust ettunk. Bendi kozolte, hogy o nem eszik mehecskehazat.
Eloszor nem ertettem, mirol beszel, aztan beugrott, hogy a tarhonyakupacrol a kaptar jutott az eszebe.

5 comments:

Jakab Timi said...

Jaj ettől az ágytól az én fiam is odalenne.:-) A malacok a tieitek? Nekünk is van kettő! Ja és honnan van a tarhonyád, ha itt vetted mi a neve?

P.S.. na........ a névtelen biztos nem bírja majd, szó nélkül tényleg miből is vetted az ágyat?????:-))))

agica said...

Nem ertem a nevtelent,mit piszkalodik es mi faj neki.
Az agyat hasznaltan vettuk a gumtree-n. Egy ket-harom eves kislany kapta, de meg is unta.
A malacokat is a gumtree-n vettuk.:))(ket kislany).
Tarhonyat Deagon-ban a Cabbage Patch Delicatessen-ben vettem (meg betuteszta es podravka is van). Ket fel kilos zacsi 6 dollar. Vettem mar lent nalatok is a horvat hentesnel es az Adams-nal is.
Nem olyan olcso, mint a sima wooli-s teszta, de mi imadjuk es pikk-pakk megvan a kaja belole.
Ha nem kapsz lent, majd kezen-kozon meg tudjuk oldani a szallitast.

agica said...

Ja, a tarhonya nevet nem tudom, mert mar elfogyott. Valami van ra irva, de nem emlekszem. Atlatszo, igy felismerheto. Mintha olaszul lenne rairva. Majd megnezem, ha megyek a boltba.

agica said...

Ja, es van meg egy hasonlo agy a gumtreen-n, csak Redland Bay fele van, ami tolunk kicsit messze van.

Jakab Timi said...

Szia! Köszi a válaszokat!A tarhonyát meg megkérdezem én is a hentesnél. Köszi Timi

Post a Comment