Thursday, October 14, 2010

Raktar

Szerdara megjott a javulas es nem esett az eso. Csutortokon is kellemes idonk volt. Ma pentekre mondtak egy kis zuhanyt, ami meg is erkezett, de nem volt veszes (itt nalunk fent). Kellemes esoszag es para fogadott, amikor kileptem a melobol. Mostantol csak reggeles vagyok es hetfotol pentekig kapom a napjaimat (igy lassan fel ev utan mar kimerem nyitni a szam):).
Tegnap elinteztuk a raktarhelyseget. Ez egy ugynevezett "self storage", ahol kulonbozo meretu raktarhelysegek vannak. Reggel 5 oratol este 9-ig barmikor lehet menni pakolaszni. Nagyon kellemesen csalodtam az egesz raktarban. Patyolattisztak, nincs semmilyen szag es sok fele teruletu raktar van.
Amikor bementunk, hogy szeretnenk egy helyseget a cuccainknak, a csavo korbevzetett minket es megmutatta, milyen lehetosegek kozul valaszthatunk. Eloszor egy akkora helyseget mutattot, ahol egy komplett focimecsett le lehetne jatszani. Mondtam neki, hogy nem jo, mert eltevedunk. Mutatott es kisebbet, ami akkora volt, mint a mi nappalink. Mondtuk neki, hogy mar majdnem jo, de inkabb egy kicsit kisebbet szeretnenk annak a par cuccnak, amink van. Vegul talaltunk egy kis sufnit, mait harom honapra megkaptunk 300 dollarert. Az emeleten van, pont a lifttel szemben. Az emeleti resz olyan, mint egy kollegium. Ajtok egymas mellett es a folyosorol nyilinak a kis helysegek. Ha lenne ablak rajtuk, azonnal koltoznenk. Soha nem laktam meg liftes hazban (raktarban meg plane).
Kerdeztek, hogy kotunk-e biztositast. Amennyiben alsogatyara es csetreszekre lehet, persze.
Szoval a motyonk megoldodott, Palit is elhelyeztem Kyliek-hoz, a valtozatossag kedveert.

2 comments:

Zafi said...

Pali magába fog karácsonyozni?????

agica said...

Tervezzuk, hogy december 20-an repulore ul.
Nem tud korabban utazni. Vagyis sajnos a ceg olyan szarrago, hogy nem ad 10 het fizetett szabit.:)

Post a Comment