Monday, October 18, 2010

Ismet a parton

Ezen a heten hetfotol pentekig dolgozom (csak delelott).
Ma delutan olyan szep ido volt, hogy ketto ora utan, amikor hazaertem, kimentunk a partra es szelnek eresztettuk a gyerekeket. Lablogatas kozben leszolitott minket egy ausztral noci, aki szinten a gyerekeit farasztotta a parton. Nagyon nyitott volt, igy beszelgetni kezdtunk. Fel ev alatt o az egyetlen ausztral, akivel fel orat csevegtunk ugy, hogy o szolitott meg minket, hogy honnan jottunk (haromszor kerdeztunk ra, hogy tuti ausztral-e).
Nem szoktam blogokat reklamozni, de amit most Pali talalt az igazi Ausztraliarol, az erdekes.:)

13 comments:

Unknown said...

Hmmmmmmm, nagyon jókat kacarásztam. :D

Tényleg olyan szörnyű? Ha olyan szörnyű, akkor miért ment oda, miért maradt ott?

agica said...

Szurnyunek azert nem szornyu.:) A blog iroja leirja azt, amirol a magyar blogosok nem nagyon irnak. Mindenki "mas szekbol ulve" nezi a korulotte levo vilagot, ami vegulis ugyanaz, csak mindenkinek mas csapodik le belole.

Unknown said...

Pedig azt hittem, hogy ő a pokolba ment, hogy ennyire rossz dolgokat él át. Legalábbis a leírásból ez jön le. :)

agica said...

Hat igen, megszoktuk, hogy altalaban a jorol irnak es soha senkivel nem tortenik semmi rossz. Sot, nem is tortenhet semmi rossz, mert itt minden jo, meg az is, ami nem.:)
Nekem tetszik, hogy nem a "rozsaszinre" van kihegyezve a blogja, hiszen arrol irnak ezren.

Gaabee said...

Agica, nagyon müvészi lett Brenda fotója :) nagyon szuper!
pont most olvastalak a nagyváros-ismerösök témámban :) s tessék, téged is leszólított valami helyi :)
jó ez a hét...hétfö...

agica said...

Muveszi lett volna, ha a kezet nem nyomja ki a kepbol.:) O nem tudta, hogy fotozom, csak jatszott a homokban, en meg nem akartam megzavarni.
Ugy sajnalom, hogy nem lett egesz a foto emiatt.

agica said...

Ja, van egy masik is, ami szinten nagyon jo lett rola, de ott is lemaradt valamilye a mozgas miatt.:)

Gaabee said...

hát figyelj csak. én mindig azt mondom, inkább lógjon ki a keze, de legyen mozgékony. ne aludjon meg a tej a szájában :) föleg spontán képnek szuper! jó igy, ahogy van. (jaaaj, tudom, a szaktankönyvek nem ezt mondják, de én igen :)

Anonymous said...

Hát nem tudom ki irja ezt a blogot, de szerintem gázos. Meg tele van ellentmondással , sokszor saját magát cáfolja meg. Miért van olyan érzésem, hogy olyan irja akinek köze van, vagy volt Új-Zélandhoz???? De valahogy ilyen ugrott be. De lehet csak nekem....üdv Zafi

agica said...

Nekem pl. nem jutott eszembe Uj-Zeland a blogrol. Altalaban csak akkor ugrik be NZ, ha esik az eso.:)

Gaabee said...

lááányok!!!! akkor most itt is nyúzéland van!!! zuhog!!!!

agica said...

Ha ugy zuhog, hogy nem latsz ki az ablakon es kisebb-nagyobb szunetekkel esik negy honapig, akkor igen.:)

Gaabee said...

jaj nem izélj már! én azt az egy napos borongást se csíptem!!! 4 hónap alatt nem tudom mi lenne velem. mondjuk, ha közben süt a nap, nem olyan ronda öszi az idö, akkor más.

Post a Comment