Saturday, September 25, 2010

Vegyes

Semmi kulonos nem tortent a heten. A gyerekeknek suliszunet van, igy egesz nap kint lognak vagy epp az utca osszes gyereke nalunk van. Brenda elment a kolumbiai baratnojevel rokonlatogatoba ket napra, igy viszonylag csendes volt ez a ket nap (mar amennyire csendes lehet nalunk barmi is. Amiota itt lakunk, a kornyeken tuti lezuhantak a lakasarak).
A lakasban ismet a feje tetejen all minden, de ez sem ritkasag az utobbi par evben. Egeszen otthonosan mozgok a foldrenges utani allapotokban, bar sokszor emlegetem Pali felmenoit es oldalagi rokonait (a sajatjaimat csak nem fogom:)).
A meloban ebed kozben betettem egy kis cigany zenet (kisebbsegi zenet?). Nagyon szepen jatszanak es a betegek is szeretik hallgatni. A kolleganomnek mondtam, hogy ez egy hires ciganyzenekar Magyarorszagrol. Ahogy igy szobajott a dolog, kerdezgetett, hogy milyen a nalunk elo kisebbseg, vannak-e vegyeshazassagok, mennyire vagyunk el egymas mellett es hogy kikhez tudnam hasonlitani oket. Az egeszet nem irnam le,mit meseltem neki, de tobbek kozott mondtam neki, hogy Angelina Jolie es Brad Pitt epp Magyarorszagon vannak es paran tamogatnak oket, ha esetleg orokbe szeretnenk fogadni egy-ket lurkot a "toltes utcabol".

Neha-neha elkapok egy-egy hirt, hogy a Rolling Stones-nak talan lesz egy utolso turneja jovore. Nagyon-nagyon bizom benne, hogy osszehozzak. Legutobb husz eve voltam a koncertjukon Pragaban. Szeretem oket.
Jovo heten Gabiekkal talalkozunk es ha minden igaz, az ALDI-ban dolgozo lany es ferje is velunk tart.

1 comments:

Unknown said...

Köszi, ma is jót szórakoztam! :)

Post a Comment